تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798314535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات قضایی محکومین مالی وجرائم غیرعمد در قزوین رسیدگی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین امیری:
مشکلات قضایی محکومین مالی وجرائم غیرعمد در قزوین رسیدگی می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون قضایی دادگستری کل استان قزوین، بر رسیدگی به مشکلات قضایی محکومین مالی وجرائم غیرعمد تأکید کرد وآنرا زمینه ای برای کاهش جمعیت کیفری زندانها دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله امیری ظهر شنبه درجریان بازدیداز زندان مرکزی اظهارداشت: تمام تلاش دستگاه قضایی براین است تا از ورود جرائم غیرعمد و محکومیتهای مالی به زندان جلوگیری کند. وی هدف از این بازدید را مرتفع کردن مشکلات قضایی زندانیان و بررسی پرونده های آنان ذکر کرد و افزود: به منظور کاهش جمعیت کیفری زندانها، سیاست دستگاه قضایی استان این است که محکومین جرائم غیرعمد در زندان نداشته باشیم، باید زمینه آزادی کسانی که ناخواسته در زندان گرفتار شده اند فراهم شود. امیری با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی درراستای کاهش جمعیت کیفری زندانهاصورت گرفته تصریح کرد: همکاران مجموعه قضایی استان با بازدید های  منظم مشکلات قضایی زندانیان را بررسی می کنند تا ضمن تسریع در رسیدگی به درخواستهای مددجویان، زمینه آزادی آنها فراهم شود. برخورد جدی با مجرمان استفاده كننده از سلاح سرد دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان البرز نیز اظهارداشت: دستگاه قضایی با مجرمان استفاده كننده از سلاح سرد برخورد جدی وقاطع خواهد کرد. امیر جلالی در جمع متهمین ومحکومینی که بواسطه استفاده از انواع سلاح سرد در زندان مرکزی قزوین به سرمی برند گفت: دستگاه قضایی در مقابله با جرايم خشن برخورد شديد خواهد داشت و در اين رابطه از هيچ‌گونه اقدام قانونی چشم‌پوشي نخواهد كرد. وی با اشاره به افزایش جرائم باحمل سلاح سرد افزود:باافزایش حمل سلاح سرد در بین افراد شاهد افزايش كشف و وقوع برخي از جرايم نيز هستيم. جلالی اظهارداشت:استفاده از سلاح سرد در وقوع جرايم خشن تاثيرگذار است وبیشتر از نیمی ازارتکاب جنایتهادركشور با سلاح سرد انجام مي‌شود. دادستان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان البرز بابیان اینکه چاقوكشي و حمل برخي از سلاح‌هاي سرد همچون شمشير وقداره  به الگويي رفتاري منفي تبديل شده است افزود:افراد به خاطركمبود توجه و تزلزل شخصيت، اين گونه سلاح‌ها را با خود حمل مي كنند. چرا كه حمل اين سلاح‌ها به نوعي حس اعتماد به نفس و شجاعت كاذب به آنان مي‌دهد. وی گفت: از آنجايي كه مديريت احساسات به بسياري از جوانان و نوجوانان آموزش داده نشده است، جوانان در هنگام خشم سلاح را از جيب خارج كرده و مرتکب جنایات تأسف انگیز می گردند. جلالی آموزش مهارت‌هاي زندگي و اجتماعي، كنترل خشم، تشديد و وضع قانون خريد، فروش، نگهداري و حمل سلاح‌هاي سرد نامتعارف، مجازات عرضه كنندگان اين نوع چاقوها و اطلاع رساني دقيق و به موقع به جوانان و خانواده‌ها را از جمله راه‌هاي جلوگيري از اين آسيب رفتاري عنوان كرد. وي افزود: متاسفانه از آنجايي كه جوانان در استفاده از سلاح سرد مهارت كافي را ندارند، اغلب اين چاقوكشي‌ها منجر به قتل يا نقص عضو مي‌شود كه همين مساله سبب زنداني شدن آنها مي گردد. جلالی دراین دیدار خطاب به زندانیان گفت: محاکم قضایی استان به هیچ وجه بااین قبیل از مجرمین اغماض ننموده و با اجرای طرح مقابله باجرائم خاص به ویژه مجرمان مذکور، تشدید مجازات آنان را در دستور کار قرار خواهند داد. در این بازدید بالغ بر 40 نفر از محکومین مالی دادگاه های عمومی و حقوقی، مسایل قضایی خود را مطرح و معاون قضایی رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین به سؤالات آنان پاسخ داد.


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن