تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803962238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قزوین: انضباط مالی و پولی تنها راهکار خروج از رکود تورمی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه قزوین: انضباط مالی و پولی تنها راهکار خروج از رکود تورمی است قزوین - ایرنا - امام جمعه موقت قزوین گفت: انضباط مالی و پولی تنها راهکار برون رفت از تنگناهای اقتصادی و خروج از رکود تورمی است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈ سید محمد حسن ابوترابی فردˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین افزود: دولت تدبیر و امید قدم های خوبی را در کنترل تورم برداشته ولی اگر با انضباط پیش نرویم به یقین با تورم دیگری روبرو خواهیم بود.
وی اظهار کرد: پیشنهاد ما به دولت محترم این است که هزینه های خود را با درآمدهایش واقعی و منطبق کند، چرا که افزایش هزینه بر درآمد، مسیر بی انضباطی مالی، بی پولی و رشد نقدینگی را افزایش می دهد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: باید دستگاههای اجرایی، انضباط مالی و مدیریت صحیح را در دستور کار خود قرار دهند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت برای خروج از رکود تورمی، برنامه هایی را تدوین و در دست اجرا دارد که مجلس شورای اسلامی نیز دولت را در این مسیر یاری کرده و این بحث به عنوان یک مساله کلیدی و اصلی کشور در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد، بهبود فضای کسب و کار، تامین منابع مالی بنگاههای تولیدی و حمایت از تولید، بکارگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی را از جمله راهکارهایی بهبود اقتصادی در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد با تدابیر لازم و صحیح، گام های بلندی برای رسیدن به شرایط مطلوب در کشور برداشته شود.
خطیب جمعه قزوین به نقش مردم در مهار تورم اشاره و تصریح کرد: حضور در عرصه تولید و تقویت نیروی مولد، مدیریت مصرف، تولید با کیفیت ولی با هزینه کمتر و پرهیز از اسراف، از جمله اقداماتی است که ملت می توانند در آن نقش داشته باشند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد اضافه کرد: حرکت منطقی، تدوین و سیاست گذاری بهبود فضای کسب و کار و تامین منابع مالی بخش تولید از وظایف دولت در این راستا است.
وی در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به حرکت های ظالمانه استکبار جهانی در طول تاریخ بر علیه ملت های مسلمان اشاره کرد و افزود: حمله به مصر، سوریه، لبنان، فلسطین و غزه و جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، نمونه هایی از خوی وحشیگری استکبار است.
امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: وضعیت رژیم صهیونیستی امروز با گذشته بسیار متفاوت است، به گونه ای که در گذشته برای دفاع از آسمان خود به راحتی از پدافند هوایی بهره می گرفت ولی امروز بخاطر موشک های مقاومت خود را در پوشش گنبد به اصطلاح آهنین قرار داده و زرادخانه های خود با مدرن ترین سلاح ها تقویت شده و منابع هسته ای پر کرده است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: با تمامی امکانات رژیم صهیونیستی به عنوان ارتش سوم جهان نزدیک به 50 روز سخت ترین سیلی را از رزمندگان غزه دریافت کرده و اکنون نظام اقتصادی این رژیم کاملا فلج و به مرحله ای رسیده که شرایط آتش بس از سوی نیروهای مقاومت غزه تعریف می شود.
خطیب جمعه این هفته شهر قزوین در بخش دیگری از خطبه های خود به تقویت ایمان وعمل صالح در جامعه تاکید کرد و افزود: تمامی آسیب ها، خطرات، تهدیدات و انحرافات در جوامع بشری و نظام های سیاسی نتیجه دوری از عمل صالح و ایمان است و هر آسیبی که متوجه نظام و انقلاب و فرهنگ عمومی، ملی، اقتصاد و سیاست می شود، با ایمان و عمل صالح می توان آن را رفع کرد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد به وجود پر خیر و برکت ولایت فقیه در کشور اشاره کرد و افزود: تاریخ چند هزار ساله ایران در هیچ برهه ای بیاد ندارد، یک ولی فقیه عادل و اسلام شناس، مرجع تقلیدی سیاستمدار، مدبری هوشمند و متواضع و آن هم در قله ساده زیستی همچون امام راحل و مقام معظم رهبری، در کسوت فرماندهی کل نیروهای مسلح و رهبری کشور قرار گرفته و آن را از گردنه های سخت عبور دهد.
وی در ادامه از دفاع مقدس به عنوان نقطه کلیدی در تاریخ کشور یاد کرد و افزود: در این جنگ نابرابر رزمندگان ما نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست بیگانگان بیفتد و این در حالی بود که در ادوار شاهنشاهان گذشته 50 درصد خاک ایران تجزیه شد و به دست دشمن افتاد که این ناشی از بی لیافتی شاهان آن زمان بود.
حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان از سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی فرد یاد کرد و افزود: آزادگان و اسرای ما در جنگ تحمیلی درس مقاومت، پایداری و ایثار را به ما دادند و تنها راهبرد و استراتژی آنها در دوره اسارت چیزی جزء مقاومت، حفظ و تقویت ایمان و بصیرت افزایی نبود.
7390 / 614/ 1104



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن