تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820859794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير خارجه آمريکا هم شنود شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۳ (۹:۲۱ق.ظ)
وزير خارجه آمريکا هم شنود شد رسانه هاي خبري آلمان گزارش کردند سرويس‌هاي اطلاعاتي اين کشور دست‌کم يک بار تماس‌ تلفني هيلاري کلينتون، وزير امور خارجه سابق آمريکا، را شنود کرده اند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، رسانه هاي آلمان در گزارشي به شنود مکالمات تلفني وزير امور خارجه سابق آمريکا اشاره کردند.
اين رسانه ها به نقل از يک منبع دولتي آلمان که خواست نامش فاش نشود، اعلام کردند: «سرويس اطلاعاتي آلمان به اشتباه به رديابي و شنود تلفني هيلاري کلينتون مبادرت کردند.»
اين در حالي است که در زمان شنود مکالمات کلينتون، وي در داخل يک هواپيماي دولتي آمريکا بوده است.
نشريات آلمان با بيان اين که جاسوسي از شخصيت هاي سياسي آمريکا موردي جداگانه به حساب نمي آيد، به افشاي شنود تلفن همراه آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، توسط دستگاه جاسوسي آمريکا اشاره کردند که موجب خشم شمار زيادي از مردم آلمان شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن