تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 33 درصدی پذیرش دانشجوی دکتری مدیریت و اقتصاد در واحد علوم و تحقیقات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رشد 33 درصدی پذیرش دانشجوی دکتری مدیریت و اقتصاد در واحد علوم و تحقیقات تهران-ایرنا-رییس دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از رشد 33 درصدی پذیرش دانشجوی دکتری در این واحد دانشگاهی طی پنج سال اخیر خبر داد.


به گزارش ایرنا از واحد علوم و تحقیقات، دکتر هاشم نیکومرام به تأسیس رشته مدیریت مالی در چهار گرایش در مقطع دکتری در این دانشکده اشاره کرد و گفت: دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات راه اندازی رشته های کارآفرینی، اقتصاد سلامت و مدیریت اجرایی و( DBA ) در مقطع دکتری را پیگیری می کند.
وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات نیز در سال 1392نسبت به سال قبل، دو برابر رشد داشته است.
نیکومرام خاطرنشان کرد: دانشکده مدیریت و اقتصاد در آینده نزدیک برای راه اندازی رشته های مدیریت جهانگردی، کارآفرینی، بحران، مدیریت رسانه، حسابرسی، حسابداری مدیریت، تجارت و حمل نقل بین المللی و ریاضیات مالی در مقطع کارشناسی ارشد اقدام می کند.
وی به چشم انداز دانشکده مدیریت و اقتصاد اشاره کرد و گفت: سرفصل های اصلی برنامه های آتی این دانشکده شامل ارتقای مشارکت دانشجویی در تولید و ترویج علم، تقویت موقعیت آموزشی دانشکده، بهبود ارتباطات درون و برون دانشکده ای، توسعه کمی و کیفی محصولات دانشی دانشکده، استقرار نظام مدیریت عملکرد دانشکده و تنوع منابع درآمدی است.
نیکومرام از تشکیل شورای مشاوره در دانشکده مدیریت و اقتصاد برای ارائه راهبردهای مشورتی به ارگان های مرتبط با صنعت و تجارت خبر داد و اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره ای، فعالیتی نو در جامعه دانشگاهی کشور به حساب می آید و به صورت فرآیندی و دائمی و نه پروژه محور انجام می شود.
رییس دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات درخصوص فعالیت های این دانشکده در زمینه تنوع سازی درآمدهای دانشگاه نیز گفت: در دانشکده مدیریت و اقتصاد این واحد دانشگاهی به منظور کاهش اتکا به شهریه دانشجویان، اقدام به طراحی دوره های فوق برنامه آزاد و انعقاد قرارداد های آموزشی با شرکت های حوزه صنعت کرده است.
وی همچنین به فعالیت های پژوهشی در راستای درآمدزایی دانشگاه در این دانشکده اشاره کرد و افزود: امضای تفاهم نامه با سازمان بورس و اوراق بهادار، انجمن مهندسی مالی به منظور برگزاری دوره های DBA و MBA برای بازار سرمایه از جمله برنامه های پژوهشی در دست انجام دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات است.
نیکومرام بر اهمیت گسترش روابط بین المللی دانشکده مدیریت و اقتصاد با توجه به روند جهانی شدن تأکید کرد و گفت: در حال حاضر این دانشکده در نظر دارد با انجمن های وزارت علوم مانند مهندسی مالی، حسابداری مدیریت، بازاریابی، مدیریت استراتژیک و مدیریت فرهنگی همکاری های آموزشی و پژوهشی برقرار کند.
وی سهم عمده تولید مقالات ISI واحد علوم و تحقیقات را متعلق به دانشکده مدیریت و اقتصاد دانست و تصریح کرد: اکنون در دانشکده مدیریت و اقتصاد این واحد، 9مجله فارسی و دو مجله انگلیسی زبان منتشر می شود از این میان دو نشریه دارای رتبه علمی پژوهشی است.
نیکومرام اقدام جدی در زمینه کاربردی کردن طرح های پژوهشی را ضروری خواند و گفت: تاکنون 6 طرح پژوهشی در دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات اجرایی و منجر به درآمدزایی شده و برنامه آینده پژوهی در دست اقدام است.
رییس دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: در میان رشته های دانشگاهی رشته مدیریت رسانه واحد علوم و تحقیقات در بین بهترین رشته های علمی کشور قرار گرفته است.
نیکومرام از تدوین 314 محور محتوا برای برگزاری دوره های آموزشی در دانشکده مدیریت و اقتصاد این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: با توجه به تداخل این برنامه ها با برگزاری ترم تابستانی، اجرای این برنامه ها از مهرماه سال جاری در روزهای پنج شنبه و جمعه پیگیری می شود.
علمی (1)**1055**1440



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن