تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821146263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب نتایج خوب را با حمایت هواداران ادامه می دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی مدافع تراکتورسازی:
کسب نتایج خوب را با حمایت هواداران ادامه می دهیم
تبریز – خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبری با بیان اینکه نتایج خوب این تیم با حمایت هواداران ادامه می یابد، گفت: در دیدار با ملوان موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم بیشتر از یک گل به حریف بزنیم.



حبیب گردانی شامگاه جمعه پس از برتری یک بر صفر تیم تراکتورسازی برابر ملوان بندرانزلی در تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ملوان حریف ساده ای برای ما نبود و ما برای پیروز شدن برابر این تیم کار راحتی نداشتیم، اما خوشبختانه توانستیم با حمایت هواداران این تیم را شکست دهیم. وی ادامه داد: در این بازی خیلی زود به گل رسیدیم و پس از آن تیم ملوان به دنبال جبران بود اما تیم ما هم این فرصت را داشت تا از روی ضد حملات به دروازه حریف فشار بیاورد، ما موقعیت های دیگری هم داشتیم و می توانستیم بیشتر از یک گل به ملوان بزنیم. گردانی یادآور شد: ما بازی به بازی بهتر می شویم و با حمایت هواداران می توانیم که نتایج خوب را در هفته های بعدی هم تکرار کنیم. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از چارچوب بازی های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور دیروز موفق شد با یک گل از سد میهمان خود ملوان بندر انزلی عبور کرده و به رده دوم جدول صعود کند.


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن