تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي 13 پروژه راهسازي در استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۲۶ب.ظ)
مدير راهداري راه و شهرسازي استان قم: اجراي 13 پروژه راهسازي در استان قم مدير راهداري راه و شهرسازي استان قم گفت: اداره کل راه و شهرسازي استان قم 13 پروژه راهسازي به طول 66 کيلومتر را در دست اجرا دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، اکبر سليميان از بهسازي محورهاي مواصلاتي قم خبر داد و اظهار کرد: سطح اين محورها دچار فرسودگي شده بود که با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اين محورها در حال مرمت و بهسازي است.
وي بهسازي محور قم - جعفريه را مورد توجه قرار داد و افزود: در اين محور عمليات لکه‌گيري از 12 بهمن ‌ماه سال گذشته آغاز شده است که تاکنون 89 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
مدير راهداري راه و شهرسازي استان قم طول اجراي اين طرح را 14 کيلومتر دانست و گفت: از اين ميزان، عمليات بهسازي 9 کيلومتر از آن اجرايي شده است.
وي به عمليات بهسازي جاده نورآباد اشاره کرد و گفت: عمليات اجرايي روکش اين محور که از 12 بهمن ‌ماه سال گذشته آغاز شده بود به طول 4 کيلومتر به پايان رسيد.
سليميان ادامه داد: در محور سلفچگان - دليجان عمليات بهسازي و لکه‌گيري از 22 ارديبهشت‌ ماه سال جاري به طول 34 کيلومتر آغاز شده که اجراي سه کيلومتر آن با 23 درصد پيشرفت فيزيکي انجام ‌شده است.
وي اضافه کرد: در محور قديم قم - کاشان نيز عمليات بهسازي و لکه‌گيري آغاز شده است که طول اجراي اين علميات 38 کيلومتر است که از اين ميزان 13 کيلومتر آن انجام ‌شده که هفت درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
مدير راهداري راه و شهرسازي استان قم بيان کرد: در محور قم - سلفچگان - راهجرد عمليات بهسازي و لکه‌گيري از 12 خرداد ماه سال جاري آغاز شده است که طول اين محور 53 کيلومتر است و تا کنون 10 درصد اين پروژه به ‌صورت فيزيکي پيشرفت داشته است.
وي با بيان اينکه محور آزادراه قم - تهران مهم‌ترين پروژه راهداري است، گفت: در اين طرح بهسازي و روکش انجام مي‌شود که انجام اين عمليات از 24 بهمن ‌ماه سال گذشته به طول 67 کيلومتر آغازشده که اين تاکنون 70 درصد پيشرفت فيزيک داشته و 24 کيلومتر آن بهسازي و روکش شده است.
سليميان از انجام عمليات بازيافت در اين محور خبر داد و تصريح کرد: عمليات بازيافت از 8 خرداد ماه سال جاري به طول 67 کيلومتر آغاز شده است که 19 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و تاکنون 10 کيلومتر از پروژه اجرايي شده است.
وي احداث محورهاي تاج خاتون و جنداب را مورد توجه قرارداد و گفت: احداث محور تاج خاتون از 26 خرداد ماه سال جاري و جنداب نيز از 6 تيرماه سال جاري آغاز شده است که به ترتيب 22 و 50 درصد پيشرفت فيزيکي داشته‌اند.
مدير راهداري راه و شهرسازي استان قم بيان کرد: طرح‌هاي اداره کل راه و شهرسازي استان قم حدود 66 کيلومتر اجرايي شده است که براي اتمام اين عمليات به طول 194 کيلومتر 293 هزار تن روکش آسفالت پيش‌بيني مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن