تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامان جمعه کشور: غزه، نماد شکست صهیونیست هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امامان جمعه کشور: غزه، نماد شکست صهیونیست هاست گروه اخبار استان ها - ایرنا - امامان جمعه کشور در خطبه های سیاسی عبادی آیین نماز جمعه اعلام کردند: مقاومت مردم غزه در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی، غزه را به نمادی برای شکست صهیونیست ها و حامیانش تبدیل کرد.


خطیبان جمعه همچنین از سکوت مجامع جهانی در برابر وحشیگری های صهیونیست ها ابراز خشم و تاسف کردند.
خلاصه خطبه های نماز جمعه:
مشهد - آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد با اشاره به رشادت های مردم فلسطین و غزه گفت: مقاومت مردم فلسطین، امروز اسرائیل برخوردار از ارتش قدرتمند را به جایی رسانده که در مقابل رزمندگان فلسطینی شکست می خورد و ذلت رژیم صهیونیستی و حامیان آن را باعث می شود.
قم - آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری خطیب نماز جمعه قم گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ علیه مردم مظلوم غزه از نظر اخلاقی و نظامی شکست خورده است،امیدواریم این رژیم در مذاکرات با فلسطینی ها از نظر سیاسی نیز شکست بخورد و خواسته ها و شرایط مردم فلسطین محقق شود.
خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: شکست ذلت بار رژیم صهیونیستی در تهاجم وحشیانه خود به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین در نواز غزه، آغاز نابودی این رژیم غاصب است.
حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی افزود: شکست رژیم غاصب صهیونیستی پس از 30 روز حمله به غیرنظامیان و مردم بی دفاع، دستاورد بزرگ مردم و جریان مقاومت است که این روزها در صدر خبرهای جهان قرار دارد.
خمین - امام جمعه خمین گفت: مردم مظلوم غزه با استقامت در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی این حکومت را به چالش کشاندند و افکار عمومی جهان را متوجه عمق پلیدی و وحشیگیری این رژیم کردند.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: امیدواریم با آتش بس اعلام شده به مدت پنج روزدر جنگ غزه، مذاکرات به نتیجه مناسب برسد و مردم مظلوم غزه از رنج و عذاب نجات پیدا کنند.
کاشان- آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان گفت :امسال هم مردان، زنان و کودکان غزه، مقاومت خود را به رخ جهانیان کشاندند.
وی گفت:حمله رژیم صهیونیستی به غزه باعث بیداری وجدان همه ملتها اعم از مسلمان و غیرمسلمان و حتی یهودی ها شد.
ارومیه - امام جمعه ارومیه با محکوم کردن جنایت های اسراییل غاصب در نوار غزه گفت: مسلمانان نباید جنایت های رژیم صهیونیستی را فراموش کنند و این فجایع علیه مردم و کودکان غزه، غیر انسانی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: حرکت های غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و حملات آنها به مراکز غیر نظامی و بیمارستان ها و مدارس و غیره همیشه در اذهان مردم دنیا باقی می ماند زیرا این رژیم در این یک ماه هرچه از دستش برآمد از بی رحمی و جنایت در مورد مردم غزه کم نگذاشت.
یاسوج- حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها نتوانست در غزه به اهداف شوم خود برسد بلکه شکست مفتضحانه ای خورد و متحمل تلفات و خسارات زیادی شد وبا وجود حمایت های همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی این رژیم نامشروع روز به روز سست تر، ضعیف تر و شکننده تر می شود.
قزوین - حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت قزوین گفت: با تمام امکانات رژیم صهیونیستی به عنوان ارتش سوم جهان نزدیک به 50 روز سخت ترین سیلی را از رزمندگان غزه دریافت کرد و اکنون نظام اقتصادی این رژیم کاملا فلج شده و به مرحله ای رسیده که شرایط آتش بس از سوی نیروهای مقاومت غزه تعریف می شود.ک/2
675



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن