تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798611398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید امامان جمعه سراسر کشور بر ضرورت حفظ وحدت در جهان اسلام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاکید امامان جمعه سراسر کشور بر ضرورت حفظ وحدت در جهان اسلام گروه اخبار استانها - ایرنا - امامان جمعه شهرهای مختلف کشور در خطبه های نماز جمعه این هفته بر ضرورت وحدت شیعه و سنی تاکید کردند و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را دسیسه دشمنان امت اسلام دانستند .


به گزارش خبرنگاران ایرنا ، ائمه جمعه تاکید کردند که دشمنان اسلام در شرایط کنونی به دنبال ایجاد اختلاف در صفوف مسلمانان برای سست کردن اتحاد و همدلی امت اسلام هستند و باید هوشیار باشیم که در دام دشمن گرفتار نشویم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: ایجاد اختلاف و نفاق مذهبی و دینی یکی از بزرگترین دسیسه ها و نقشه های دشمنان اسلام است .
حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند امروز دشمنان تصمیم بر آن دارند که با ایجاد اختلافات مذهبی و دینی اتحاد و همدلی بین مسلمانان را کم رنگ کنند که متاسفانه تا حدودی نیز در این دسیسه پردازی شوم موفق بوده اند.
حجت الاسلام قریشی افزود: امروزه شاهد جنایت در کشورهای سوریه، عراق و افغانستان علیه شیعیان هستیم که از سوی عده ای از مسلمانان گمراه و تکفیری صورت می گیرد که این امر سیاستی برگرفته از شیطنت ها و فتنه گری های آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب است.
وی ادامه داد: استفاده از ماهواره ها و شبکه هایی که توسط سلفی ها و تکفیری ها علیه شیعیان انجام می شود آتشی است که توسط آمریکا و انگلیس بپا شده است و مردم باید آگاه باشند که در دام دشمن نیافتند.
خطیب جمعه کرمان هم در خطبه های نماز جمعه بر ضرورت حفظ وحدت در داخل کشور تاکید کرد و گفت: همه نیروهای وفادار به انقلاب، اسلام، نظام و رهبری باید با هم متحد باشند.
حجت الاسلام مهدی عرب پور افزود: آنچه اکنون مهم به شمار می رود، وحدت امت اسلامی و همان است که همیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته اند.
وی بر ضرورت وحدت جهان اسلام نیز تاکید کرد و گفت: وحدت جهان اسلام باید از سوی همه اقوام و گروه ها، شیعه و سنی حفظ شود و حرکت هایی که اخیرا در سوریه، عراق و لبنان شده برای ایجاد تفرقه بین مسلمین است.
خطیب جمعه کرمان اظهار کرد: مسلمانان این گونه حرکت ها را قبول ندارند و با آنها برخورد می کنند و برای مبارزه جدی با تفرقه افکنان بسیج و برای مبارزه جدی با استکبار متحد می شوند.
خطیب جمعه گچساران نیز گفت: هدف اصلی قدرت های جهانی از جمله آمریکا و متحدانش تضعیف روز افزون مسلمانان است و پرورش برخی گروهک های تروریستی از قبیل داعش که همه نوع تجاوز به عقاید و حقوق بشر در سرزمین های اسلامی می کنند و حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه گواهی مستند بر عزم قدرت طلبان جهان برای کاهش نفوذ مسلمانان در صحنه های بین المللی است.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی با اشاره به این که دولتمردان کشورهای اسلامی با اتحاد، همدلی و تلاش مضاعف قادر به دفاع از حقوق مسلمانان جهان هستند، خواستار اجماع سردمداران کشورهای عربی با دیگر کشورهای اسلامی برای پایان دادن نسل کشی و اوضاع تاسف بار مردم مظلوم باریکه غزه شد.
آیت الله ˈ محمد رضا ناصری ˈ امام جمعه یزد هم به توطئه دشمنان در ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل تسنن اشاره کرد و خواستار بیداری و دشمن شناسی توسط امت اسلام شد .
وی افزود : راه عزت امت اسلام، وابستگی نیست ، بلکه اقتدار و عزت حقیقی در مقاومت جانانه و ایستادگی در برابر دشمنان است .
امام جمعه موقت همدان هم با تاکید بر ضرورت یکپارچگی جهان اسلام برای مقابله با جنایات صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی گفت: مسلح کردن ملت مظلوم فلسطین برای توانایی دفاع در مقابل حملات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه تمام مسلمانان است.
حجت الاسلام ˈسید هاشم موسویˈ افزود:مسلمانان چشم و گوش خود را باز کنند و با تمام توان برای مسلح کردن ملت ستمدیده فلسطین اقدام کنند.
وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی حمایت از مردم بی دفاع غزه از دو جنبه دارای اهمیت است که جنبه اول آن مربوط به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جنبه دوم آن نیز محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی عنوان کرد: اگر طی سال های گذشته مسلمانان به همه رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب در خصوص مبارزه با صهیونیست ها عمل می کردند تاکنون نسخه این رژیم غاصب پیچیده شده بود.
حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در چند ماه اخیر شبکه هایی اجتماعی با نام دین اسلام در چهار استان قم، تهران، خراسان رضوی و اصفهان راه اندازی شده بود که تنها هدف آنها پرداختن به نقاط ضعف مردم در دین و ایجاد اختلاف بین مسلمانان بود که خوشبختانه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) دفاتر هر چهار استان شناسایی و تعطیل شد.
این گزارش تکمیل می شود.....
1139



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن