تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803948783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز: آمریکا به وعده خود در مذاکرات هسته ای پای بند نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیراز: آمریکا به وعده خود در مذاکرات هسته ای پای بند نیست شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مقام های آمریکایی پیش از این می گفتند اگر جمهوری اسلامی ایران با این کشور به طور مستقیم مذاکره کند مساله هسته ای را حل و فصل می کنند اما تا به امروز به این وعده خود پای بند نبوده اند.


آیت الله ˈ اسدالله ایمانی ˈ در خطبه دوم نماز جمعه شیراز افزود: در مذاکرات هسته ای در زمان دولت قبل، آمریکایی ها در رسانه های خود بارها به این نکته اشاره می کردند و به مسوولان ما تذکر می دادند که اگر در مساله هسته ای مذاکرات بین ایران و آمریکا برقرار شود مساله هسته ای به سرعت حل و فصل می شود.
وی افزود: در دولت کنونی با حمایت رهبر معظم انقلاب مذاکرات هسته ای آغاز شد و ایشان اجازه دادند تیم مذاکره کننده تا سطح وزیر امورخارجه با آمریکا رو در رو و بی پرده نه یکبار بلکه چندین بار به مذاکره بنشینند.
آیت الله ایمانی گفت: آمریکایی ها تحریم ها را تشدید و افزایش دادند،عبارت های توهین آمیز و ادبیات غلط را بیشتر تکرار کردند و در گشایش مساله مذاکرات هم گامی برنداشتند و این خصیصه نظام سلطه و استکبار است؛ همان که رهبر معظم انقلاب فرمودند مانعی برای مذاکره نیست اما امیدی به نتیجه بخش بودن آن نمی باشد.
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه ها کودتای 28 مرداد سال 1332 را کودتای ننگین آمریکایی انگلیسی خواند و گفت: از آن زمان تا به امروز که بیش از 61 سال است آمریکا در همه صحنه ها به ضرر ملت ایران و علیه مردم ما کار کرده و دشمنی داشته است.
وی افزود: نه تنها ملت ایران به دولت آمریکا بی اعتماد است بلکه آن را دشمن خود می داند زیرا واشنگتن این دشمنی را همه جا نشان داده است.
آیت الله ایمانی در فرازی دیگر از خطبه ها با حمایت از اقدام شهرداری تهران در جداسازی محل فعالیت کارمندان زن و مرد گفت: شهرداری تهران براساس امکاناتی که داشته فضای کارمندان زن را از کارمندان مرد جدا کرده است که این کار قابل تجلیل است.
وی افزود: امروز مسایل مربوط به بدحجابی، رشوه خواری، گریز از قانون، پایین بودن آستانه تحمل و اختلاط مرد و زن در جامعه ما بر خلاف فرهنگ و سبک زندگی اسلامی شکل گرفته و مومنین ناراحت هستند.
آیت الله ایمانی با اشاره به سالروزواقعه آتش سوزی مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان در 30 مردادماه 1365 و پیشنهاد ایران برای نامگذاری آن به نام روز جهانی مساجد گفت: از زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) تا به امروز مسجد مرکز آموزش های دینی و اسلامی بوده است و از این ظرفیت باید حداکثر استفاده را داشت.
امام جمعه شیراز مسجد را مرکز شکل گیری ارتباطات فرهنگی جامعه اسلامی خواند و گفت: کانون فرهنگی مساجد، پایگاه مقاومت مساجد، حلقه صالحین مساجد با امام جماعت در خط ولایت و رهبری هستند لذا مساله آموزش دینی و تربیت اسلامی را با استفاده از ظرفیت مساجد دنبال کنند.
آیت الله ایمانی به لزوم حل مسایل و مشکلات استان فارس با بهره گیری از مدیریت صحیح اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات در استان به سادگی قابل حل است.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت فاضلاب جنوب شهر شیراز، بهداشت محیط و بهداشت عمومی در این منطقه گفت: گزارش های زیادی از شیوع سالک در بعضی از مناطق جنوبی شهر شیراز به دست ما رسیده که باید از سوی مسوولان ذی ربط اقدام لازم برای رسیدگی به این مشکل صورت گیرد.
538/2026/667



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن