تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کودتای انگلیس و آمریکا در 28 مرداد با غرور مصدق به نتیجه رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام رحیمی:
کودتای انگلیس و آمریکا در 28 مرداد با غرور مصدق به نتیجه رسید
زنجان -خبرگزاری مهر: امام جمعه ابهر به سالروز 28 مرداد 1332 یادآور کودتای ننگین و سیاهی است که شیرینی نهضت ملی شدن نفت را در کام ملت ایران تلخ کرد گفت: غرور و تکبر مصدق موجب شد که کودتای امریکا و انگلیس در 28 مرداد به نتیجه برسد و دوباره خاندان شاه به اریکه قدرت بنشیند.



 به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام رحیمی در نماز جمعه این هفته ابهر افزود: مصدق که با حمایت آیت‌الله کاشانی به قدرت رسیده بود چون به حرف علمای دین که همیشه مصلحت دین و کشور را در نظر دارند گوش نکرد و نابود شد اکنون هم قضیه همین است اگر به حرف دلسوزان دین گوش نکنند شکست قطعی است همه باید مستحضر باشند اگر علمای بزرگ در موردی موضع می‌گیرند مسئولین به نصیحت این علمای بزرگ گوش کنند والا پشیمان می شوند.

وی به انتخابات عراق و تعیین نخست وزیری عراق یعنی حیدر العبادر اشاره کرد و ادامه داد: موضع جمهوری اسلامی ایران در عراق حمایت از کیان مرجعیت به عنوان محور وحدت در میان گروههای شیعی و صیانت از یکپارچگی کشور عراق است و این کشور امروز به شدت نیازمند تشکیل هر چه سریعتر دولت در جهت تامین امنیت و مایحتاج عمومی مردم است بنابراین نباید اختلافات سیاسی و حربی مانع این مهم شود .

حجت الاسلام رحیمی در ادامه به سالروز بازگشت افتخار آفرین اولین گروه آزادگان در سال 1369 به میهن اسلامی اشاره کرد و ضمن بزرگداشت این روز اظهار داشت: اکنون نیز این عزیزان آزاد مرد هستند و در تمام کارهای خیر جزء کسانی هستند که از دیگران سبقت می گیرند ، مسئولین باید برنامه ریزی کنند ،

امام جمعه ابهر گفت:  از خاطرات این عزیزان به عنوان الگو و درس عبرت در جامعه استفاده شود اگر جامعه ما با چنین نکات لطیف قرانی و آموزه های دینی تربیت شود ان موقع می فهمد اینکه جناب یعقوب(ع) از فاصله 80 فرسخی می‌فرمود: من بوی یوسف را احساس می کنم یعنی چه؟"إِنِّی لَأَجِدُ رِیحَ یُوسُفَ لَوْلاَ أَن تُفَنِّدُونِ".

حجت الاسلام رحیمی افزود: حالا که ما نمی‌توانیم 80 فرسخی را احساس کنیم حداقل فاصله 8 سانتی ها را احساس کنیماین زیر میزی‌ها و این بددهنی‌ها و بد قلمی‌ها و رانت‌خواری‌ها بد بو است و بوی گند می‌دهد. وی افزود: چون باطن دنیا را نشناخته‌ایم به طرف دنیا هجوم می‌بریم، بهترین و پاکترین و گواراترین غذاهای روی زمین مال حیوانات است ان ماهی‌هایی که در آب زلال سیبری تربیت می شوند اینجاها پیدا نمی‌شود آنها را حیوانات می‌خورند، آهوهایی که در اثر دوندگی و خوردن علف‌های خوب و تنفس در هوای آزاد، که گوشت های لذیذ دارند نصیب گرگ و گراز می‌شوند.


۱۳۹۳/۵/۲۴ - ۱۴:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن