تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820090677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست وزیر انگلیس نسبت به آتش بس پایدار در غزه ابراز امیدواری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخست وزیر انگلیس نسبت به آتش بس پایدار در غزه ابراز امیدواری کرد لندن – ایرنا- دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس شامگاه پنجشنبه در گفت وگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد که مذاکرات قاهره منجر به برقراری آتش بسی پایدار درغزه شود.


به گزارش ایرنا، سخنگوی نخست وزیرانگلیس گفت:کامرون و نتانیاهو دراین تماس تلفنی درباره آخرین وضعیت آتش بس در غزه و نیز چشم اندازهای حل و فصل درگیری ها میان اسراییل و فلسطینی ها صحبت کردند.
وی گفت: کامرون در این گفت وگو ضمن ابراز حمایت مجدد از اسراییل برای دفاع از خودش، گفت : توافق صلح تنها راهی است که فلسطینی ها و اسراییلی ها می توانند بدور از ترس در کنار یکدیگر زندگی کنند.
سخنگوی نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: کامرون همچنین عصر روز پنجشنبه در تماس تلفنی با شیخ «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی درباره وضعیت غزه و نیز عراق گفت وگو کرد .
وی گفت: کامرون و شیخ محمد بن زاید آل نهیان ، درخصوص غزه، بر ضرورت یک توافق آتش بس که منجر به قرارداد صلح شود و نیز پایان دادن به خونریزی های از سوی دو طرف توافق داشتند.
این سخنگوی افزود: آنها همچنین بر لزوم انتقال آرام قدرت در بغداد و تشکیل هر چه سریعتر دولتی متحد، تحت نخست وزیری العبادی تصریح کردند.
سخنگوی نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: آنها در همین راستا بر اهمیت تشکیل دولتی فراگیر درعراق که قادراست تمامی عراقی ها را علیه گروه داعش متحد ساخته و اعتماد و حمایت جامعه بین الملل را بدست آورد، تاکید داشتند.
وی گفت: نخست وزیر انگلیس و ولیعهد ابوظبی همچنین دراین تماس تلفنی خواستار تلاش جامعه بین الملل برای پایان داد به درد ورنج آوارگان شمال عراق شدند .
اروپام ** 5** 1552/1547



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن