تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه اصناف و بازاریان در حمایت از مردم غزه قرائت شد.


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیانیه اصناف و بازاریان در حمایت از مردم غزه قرائت شد. تهران بزرگ - ایرنا - بیانیه همایش اصناف و بازاریان در مراسم هفته مهربانی با غزه در حمایت از مردم فلسطین در سالن ایران زمین (شورای شهر) قرائت شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، بیانیه اصناف و بازاریان عصر روز چهارشنبه در مراسم همایش هفته مهربانی در حمایت از مردم غزه قرائت شد.
در این بیانیه اعلام شده است:
دنیایی که سال ها به جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل عادت کرده بود و بی تفاوت از کنار فجایع صهیونیست ها در فلسطین و لبنان می گذشت ، این بار دیگر در ماجرای حمله های ددمنشانه اشغالگران قدس به کودکان مظلوم غزه ، تحمل از کف داد و صدای اعتراض ها از گوشه و کنارها بلند شد.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است:
حال که سومین شکست رژیم اسرائیل از راه رسیده و مقاومت مردم مظلوم فلسطین به وعده نصرالهی مستضعفان پیوند خورده، گاه آن است که سرکرده های سفاک ترین دولت نامشروع تاریخ و آمران و عاملان جنایت وحشیانه علیه ساکنان بی دفاع و مظلوم غزه در دادگاه های صالح بین المللی مقابل ترازی عدالت زانو بزنند و به عنوان جنایتکار جنگی به سزای اعمال وحشیانه و ننگین خود برسند.
این بیانیه می افزاید:
مردم ایران اسلامی دوشادوش مردم ایران اسلامی به عنوان تنها مدافعان راستین حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین، این راه را تا رسیدن به روز موعود و آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست می پیمایند و چشم امید به وعده پیروزی پروردگار دارند که خداوند متعال در قرآن کریم به رنج کشیدگان وعده داده است آنها را پیشوا و وارثان زمین گرداند.
در پایان مراسم حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی نایب رییس مجلس شورای به همراه جمعی از اصناف و بازاریان شهر تهران با امضای ذیر این بیانیه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.
تهرام/1699



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن