تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820556184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اندیشه مقاومت باید در بین ملت ها شکل بگیرد/اسرائیل شکست خورده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اندیشه مقاومت باید در بین ملت ها شکل بگیرد/اسرائیل شکست خورده است تهران بزرگ- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین باید اندیشه مقاومت در بین همه ملت های جهان شکل بگیرد.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، محمود صلاحی که در ششمین روز از هفته مهربانی با غزه که در گردهمایی بزرگ جامعه پزشکان و پرستاران سخن می گفت افزود: حضرت امام(ره) در هشت سال جنگ تحمیلی اندیشه مقاومت را در بین رزمندگان اسلام زنده کرد و به پیروزی رسیدیم و این بار باید همه ملت ها و ادیان مختلف این اندیشه مقاومت را برای مردم مظلوم فلسطین ترسیم کنند.
وی ادامه داد: قابل باور نیست در قرن 21 که به قرن پیشرفت علم و تکنولوژی نامگذاری شده است چنین اقدامات وحشیانه ای از سوی رژیم صهیونیستی شکل بگیرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با بیان اینکه اسرائیل در افکار، مردم جهان شکست خورده است افزود: هیچ تجمعی در جهان به دفاع از رژیم صهیونیستی شکل نگرفته است و تاکنون هزاران تجمع برای محکوم کردن جنایات این رژیم در سراسر جهان شکل گرفته است.
وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در غزه برخلاف مقررات سازمان ملل عمل می کند و بیمارستان ها، مساجد، مدارس و تمامی مکانها را خراب می کند و حتی ساختمان سازمان ملل در غزه را ویران کرده است.
صلاحی اضافه کرد: سازمان ملل صدها قطعنامه و بیانیه بر علیه اسرائیل صادر کرده است و این رژیم حتی به یک بند از این قطعنامه سازمان بین المللی پایبند نیست و خشونت خود را در غزه بیشتر و بیشتر می کند.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با تمجید از اقدامات شایسته جامعه پزشکان و پرستاران در جنگ تحمیلی افزود: این جامعه در کنار رزمندگان اسلام با کمترین امکانات، اقدامات مناسبی در میدان جنگ انجام دادند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی علم پزشکی کشور شاهد تحولاتی شده است و به پیشرفت های خوبی دست یافته است.
گردهمایی پزشکان و پرستاران به دفاع از کودکان مظلوم غزه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت فرهنگسراهای رویش و ارسباران در تالار هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
تهرام/7243/



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن