تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819308945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاله افتخاری: اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار است/پیروزی نزدیک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لاله افتخاری: اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار است/پیروزی نزدیک است تهران بزرگ- ایرنا- نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات با محکوم خواندن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اسرائیل در باتلاق غزه گرفتار شده است.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، لاله افتخاری در گردهمایی بزرگ جامعه پزشکان و پرستاران در هفته مهربانی با غزه در فرهنگسرای ارسباران افزود: در کتاب آسمانی وعده داده شده است کسانی که در راه خدا قدم برمی دارند و به دشمنان دین ضربه می زنند این اقدام در عمل صالح آن فرد نوشته می شود.
وی ادامه داد: ایستادگی و دفاع از مظلوم و ضربه زدن به دشمن جزو اعمال صالح است و در شرایط فعلی هر اقدامی برای دفاع از مردم مظلوم غزه برداشته شود در ردیف اعمال صالح و نیک قرار داده می شود.
نایب رییس کمیته دوستی با فلسطین مجلس شورای اسلامی با محکوم خواندن جنایات رژیم صهیونیستی افزود: پیروزی برای مردم غزه نزدیک است چرا که ارتش اسرائیل که یکی از ارتش های قدرتمند جهان است در مقابل ایستادگی مردم غزه شکست خورده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: سکوت معنی دار سران کشورهای اروپایی و عربی نشان از شکست رژیم غاصب اسرائیل را دارد که با ایستادگی و مقاومت تمام مردمان آزادی خواه جهان به زودی پیروزی مردم مظلوم غزه بر رژیم صهیونیستی مسجل خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی و پرستاران کشور باید در درمان کودکان غزه اقداماتی جدی انجام دهند و علاوه بر درمان جسمی این کودکان به مسائل روحی و روانی آنان نیز رسیدگی کنند.
در ششمین روز از هفته مهربانی با غزه گردهمایی بزرگ جامعه پزشکان و پرستاران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت فرهنگسراهای رویش و ارسباران در تالار هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
تهرام/7243/



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن