تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکار خردسال خویی موفق به فراگیری 15 فرم سبک ورزشی رشته تکواندو شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ورزشکار خردسال خویی موفق به فراگیری 15 فرم سبک ورزشی رشته تکواندو شد ارومیه - ایرنا - ورزشکار خردسال خویی علاوه بر روش های معمولی مبارزه موفق به فراگیری 15 فرم سبک ورزشی رشته تکواندو شد.


استعداد، علاقه و شجاعت از ویژگی کلیدی هستند که تکواندو کار خردسال خویی با بهره گیری از آنها علاوه برآموزش فنون مبارزه توانسته است این فرم های ورزش تکواندو را فرا بگیرد.
علی صمدی تکواندوکار هشت ساله خویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به علاقه ای که به این رشته ورزشی دارم موفق شده ام 15 فرم از 18 فرم این رشته ورزشی را در کمتر از دو سال یاد بگیرم.
این تکواندوکار که دانش آموز کلاس سوم ابتدایی است ادامه داد: علاقه دارم در آینده عضو ملی باشم و افتخاراتی برای کشورمان به ارمغان آورم.
سعید رضایی یک از مربیان محلی تکواندو هم در این گفت و گو گفت: 26 سال در این رشته ورزشی فعالیت دارم و تاکنون دیده نشده است یک فرد در کمتر از شش سال بتواند کلیه سبک های این رشته را یاد بگیرد و یادگیری تکواندو کارخردسال خویی اتفاق جالب و نادری است که این تکواندو کار توانسته است 15 سبک آن را یاد بگیرد.
7128/581



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن