تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801768227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فدراسیون: بدنسازی و پرورش اندام مکمل تمامی رشته های ورزشی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس فدراسیون: بدنسازی و پرورش اندام مکمل تمامی رشته های ورزشی است ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: این رشته یکی از مکمل های مهم برای تمامی رشته های ورزشی در بخش قهرمانی، حرفه ای و حتی همگانی است و باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر پورعلی فرد روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی افزود: رشته بدنسازی همچون گروه خونی O منفی است که می تواند به همه کمک کند ولی خود نمی تواند از هیچ کس کمک بگیرد پس باید در راستای حفظ جایگاه و شخصیت بالای این رشته ورزشی نهایت دقت و تلاش را داشته باشیم.
وی گفت: فعالیت رسمی این فدراسیون از مرداد ماه سال 84 به صورت رسمی و با تشکیل فدراسیون مربوطه در ایران آغاز شده و در این مدت زمان کوتاه توانسته در جمع 10 فدراسیون برتر کشور قرار گیرد.
وی اظهار کرد: البته این رشته ورزشی و فعالان آن شاید به دلیل جثه و هیکل بزرگی که دارند محبوبیت زیادی در جامعه ندارند ولی به جرات می توان گفت که ورزشکاران این رشته نیز همچون سایر رشته های ورزشی بیشترین عرق و تعصب ملی را به این کشور دارند و در میادین ورزشی برای اعتلای نام ایران تلاش می کنند.
وی افزود: داشتن عزت نفس در کنار اعتماد به نفس برای یک ورزشکار جزء ارکان اصلی است و باید به جای بیننده بودن بیشتر یک شنونده خوب و قابلی باشیم.
پورعلی فرد ادامه داد: مشکلات و حاشیه در تمامی رشته های ورزشی وجود دارد و یک خانواده خوب و متعصب ورزشی اجازه نمی دهد مسائل و مشکلاتش به بیرون از خانه درج کند و سعی می کند آن را در کمترین زمان ممکن و با سعه صدر و شکیبایی حل و فصل کرده و از دامن زدن به مسائل خودداری می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در جلسه این مجمع افزود: رشته بدنسازی و پرورش اندام طرفداران و علاقه مندان زیادی دارد و در این راستا بخش خصوصی با راه اندازی باشگاه مختلف فعالیت بسیار گسترده ای در این خصوص دارد.
علی خلیلی اظهار کرد: از رییس هیات جدید این هیات خواست تا از تجربیات و علم پیشکسوتان و فعالان این رشته نهایت بهره مندی و استفاده صورت پذیرد تا شاهد تحولی عظیم و چشمگیر در رشد و توسعه این رشته در سطح استان باشیم.
وی ادامه داد: توسعه فرهنگ پهلوانی این رشته پرطرفدار می تواند فعالان آن را علاوه بر گرایش به بعد قهرمانی و حرفه ای به سبب بنیه و هیکل قوی و پرزوری که دارند در الگوپذیری جوانان جامعه در کمک به خلق خدا در راه رضای خداوند متعال رهنمون سازد.
خلیلی افزود: تاسیس باشگاه های متعدد بدنسازی و پرورش اندام نیز علاوه بر اشتغال زایی کمک موثری در رشد سلامت جسمانی جوانان و نوجوانان جامعه دارد.
مجمع انتخاباتی هیات آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در ارومیه برگزار و رییس جدید آن انتخاب و معرفی شد.
در این مجمع ابراهیم خزائیلی، سید علی رضوی و محمدرضا علیزاده امام زاده به عنوان سه کاندیدا پست ریاست این هیات ثبت نام کرده بودند که انتخابات بدون حضور خزائیلی و با شرکت دو کاندیدای دیگر برگزار شد.
در این مجمع 19 عضو حضور داشتند که در پایان محمدرضا علیزاده امامزاده با کسب تمامی آراء به مدت چهار سال به عنوان ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب و معرفی شد.
7126/581



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن