تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی انتخاب شد ارومیه - ایرنا - مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون در ارومیه برگزار و رییس جدید آن انتخاب و معرفی شد.


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، در این مجمع ابراهیم خزائیلی، سید علی رضوی و محمدرضا علیزاده امام زاده به عنوان سه کاندیدای پست ریاست این هیات ثبت نام کرده بودند که انتخابات بدون حضور خزائیلی و با شرکت کاندیدای دیگر برگزار شد.
در این مجمع 19 عضو حضور داشتند که در پایان محمدرضا علیزاده امامزاده با کسب تمامی آراء به مدت چهار سال به عنوان ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب و معرفی شد.
در پایان با اهداء هدیه ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان از زحمات خیرالله نارنجی حبشی رییس سابق این هیات قدردانی شد.
محمدرضا علیزاده امامزاده رییس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندان آذربایجان غربی در حاشیه این مجمع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده نسبتا بزرگ و فعال این رشته با 30 هزار نفر جمعیت ورزشکار در سطح استان فعالیت دارند و این امر وظیفه ما را در قبال ارائه خدمات بیشتر می کند.
وی اظهار کرد: راه اندازی سایت اطلاع رسانی و کمیته روابط عمومی هیات یکی از مهمترین اقداماتی است که در بدو آغاز فعالیت خود به آن می پردازم.
وی افزود: این ورزش رشته های مختلفی را تحت پوشش خود دارد که رسیدگی مسائل و مشکلات آنها از اهداف اصلی هیات می باشد که در کنار آن بازدید از نحوه فعالیت و عملکرد هیات های شهرستانی و تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری آنان از دیگر برنامه های ما در آینده نزدیک است.
علیزاده ادامه داد: رسیدگی کامل به نحوه فعالیت باشگاه های خصوصی بدنسازی و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده های احتمالی نیز بر عهده هیات گذاشته شده که به آن می پردازیم.
7126/581



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن