تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819143294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل فرماندار بابل از قهرمان تکواندو جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تجلیل فرماندار بابل از قهرمان تکواندو جهان ساری - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از ˈ زهرا پوراسماعیل ˈ ،قهرمان تکواندوی نونهالان جهان تجلیل کرد.


ˈرجب ملایی رییسیˈ روز سه شنبه در مراسم تجلیل از قهرمان تکواندوی نونهالان جهان در دفتر فرمانداری بابل افزود: کسب مدال طلای جهان و تقدیم آن به کودکان بی دفاع غزه افتخار بزرگی برای ملت ایران می باشد.
وی بیان داشت: خانم اسماعیل پور توانسته است با کسب این قهرمانی، غرور ملی را بیش از پیش تقویت و استحکام ببخشد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را نزد جامعه ورزشی جهان به اهتزاز درآورد.
فرماندار ویژه شهرستان بابل از مربیان ورزشی و دل سوز این ورزشکار که عمدتا بومی بخش لاله آباد و روستای قادیکلا هستند به خاطر تربیت و پرورش چنین ورزشکاری قدردانی کرد و گفت: باید توجه داشت شهرستان بابل قهرمانان زیادی را در درون خود پرورش داده، لذا به خود می بالیم که دارای چنین قهرمانان و ورزشکارانی در سطح ملی می باشیم که مایه مباهات و سربلندی شهرستان،استان و کشور هستند.
گفتنی است بخش لاله آباد شهرستان بابل دارای 16قهرمان بین المللی می باشد و خانم زهرا پوراسماعیل در رده نونهالان در باکو به این عنوان جهانی (مقام اول جهان)دست یافت.
نخستین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که اوایل مردادماه جاری با حضور 576 تکواندوکار از 63 کشور جهان به میزبانی آذربایجان در باکو برگزار شده بود تیم ملی کشورمان توانسته در هر دو بخش دختران و پسران عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.
تیم ملی کشورمان در این رقابتها با تیمی کامل در هر دو بخش پسران و دختران شرکت کرده بود که در بخش دختران موفق به کسب چهار مدال طلا و یک نقره شد و با 74 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.
زهرا پوراسماعیل در وزن 59+ کیلوگرم در فینال ˈآناستازیا باکلانواˈ از روسیه را 10 بر 5 از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.
وی برای رسیدن به نشان طلای این مسابقات،مکزیک (16-6)، آلمان (10-4)، صربستان (15-2) و چین تایپه (12-8) را قبل از دیدار پایانی شکست داده بود.ک/2
7328/608



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن