تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح « تعالی مدیریت آموزشگاهی » در 433 درسه استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: اجرای طرح « تعالی مدیریت آموزشگاهی » در 433 درسه استان خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح « تعالی مدیریت آموزشگاهی » در433 مدرسه استان خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۳ مرداد ساعت 10:00



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا هادی زار‌ع‌پور در جمع 700 نفر از مدیران مدارس متوسطه اول، دوم و هنرستان فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد که صبح امروز با حضور زرفشان معاون وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: بحث ساماندهی نیروی انسانی اقدام خوب آموزش و پرورش بود که در موعد مقرر انجام گرفت و اکنون در همه مناطق استان ساماندهی نیروی انسانی به خوبی انجام شده و معلمان و مدیران مدارس سراسر استان براساس شیوه‌نامه ساماندهی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد موضوع بررسی نقل و انتقالات در استان را یکی از اقدامات خوب عنوان کرد و افزود: نقل و انتقالات معلمان در استان به صورت منظم انجام گرفت به گونه‌ای که تاکنون هیچ اعتراضی از سوی فرهنگیان نداشتیم.

وی به ثبت‌نام 79 درصدی در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: میانگین ثبت‌نام در کشور 80 درصد بوده است و 20 درصد دیگر نیاز به مدیریت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بحث ارتقای مدیریت آموزشگاهی، موضوع برون‌سپاری و خرید خدمات آموزشی و همچنین حمایت از مدارس غیردولتی و هیئت امنایی را از سایر رویکردهای آموزش و پرورش استان دانست و گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته اجرای سیاست‌های پنج‌گانه در آموزش و پرورش استان رضایت‌بخش بوده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن