تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821064280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو قطعه لک لک پس از مداوا در نقده رها سازی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو قطعه لک لک پس از مداوا در نقده رها سازی شدند نقده، مهاباد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست نقده گفت: دو قطعه لک لک آسیب دیده پس از مداوا در تالاب آق قلعه این شهرستان رها سازی شدند.


فرامرز سفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو قطعه لک لک که دچار آسیب دیدگی از ناحیه بال و پا شده بودند توسط دوستداران طبیعت مداوا شده و به ااره حفاظت محیط زیست تحویل داده شده بودند.
وی یادآور شد: این دوقطعه لک لک پس از مداوای کامل و حصول اطمینان از وضیعت سلامتی آنها در زیستگاه خود رهاسازی شدند.
سفری با تقدیر از دوستداران محیط زیست این شهرستان برای مشارکت در حفظ و صیانت از محیط زیست و وحوش گفت: خوشبختانه با همکاری مردم و تشکل های مردمی این شهرستان از وضعیت مطلوبی در این زمینه برخوردار است.
لک لک پرنده ای بزرگ با پاها و گردن دراز و منقار بلند و راست بوده که آهسته به پرواز در می آید و در حال پرواز پاها و گردن را کشیده و اندکی رو به پایین نگه می دارند.
نر و ماده این پرنده هم شکل بوده و عمدتا روی درخت ها، صخره ها یا ساختمان ها آشیانه می سازند.
لک لک ها یک تیره از راسته لک لک سانان هستند و گونه های مختلفی دارند.
لک لک سفید پرنده ای به طول 100 سانتیمتر است که به وسیله پر و بال سفید، شاهپرهای بالی سیاه براق، گردن دراز، منقار و پاهای دراز برنگ سرخ و روشن به آسانی تشخیص داده می شود.
شهرستان نقده یکی از شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی بوده و دارای چندین تالاب فصلی و دائمی بوده و از طبیعت زیبایی برخوردار است.
7510/581



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن