تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819331279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یونسی: اتهام تجزیه طلبی در دانشگاه ها را قبول ندارم / دولت باید به تخریب ها پاسخ دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یونسی: اتهام تجزیه طلبی در دانشگاه ها را قبول ندارم / دولت باید به تخریب ها پاسخ دهد تهران - ایرنا - دستیار رییس جمهوری در مورد این که استیضاح کنندگان وزیرعلوم می گویند سیاست های فرجی دانا در وزارت علوم موجب افزایش تجزیه طلبی شده است ، گفت: ما این اتهام را به هیچ وجه قبول نداریم و در دانشگاه ها نمی بینیم.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام «علی یونسی» روز پنج شنبه در نشست علمی مشروطه و اقوام ایرانی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: دولت باید پاسخ تخریب ها و نقدها را هم بدهد اما در عین حال نباید وظیفه اصلی را فراموش کرده و خود را به این مسائل سرگرم کند.
دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت ها ادامه داد: دولت به این نکته توجه دارد که نباید به این تخریب ها مشغول و سرگرم شود.
یونسی در پاسخ به این سوال که تخریب ها افزایش پیدا کرده و دولت باید در برابر آن چه واکنشی داشته باشد گفت: سه قوه با یکدیگر هماهنگ بوده ، دعواهایی که در گذشته بین قوا وجود داشت دیگر وجود ندارد و همه تابع سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب هستند.
یونسی همچنین در مورد نشست اقوام ایرانی و انقلاب مشروطه گفت: این نشست به بررسی نقش اقوام در تحولات ایران از جمله مشروطه می پردازد؛ در زمان مشروطه که استبداد صغیر پیش آمد این اقوام بودند که تهران را نجات دادند و شاه مجبور به فرار شد و این اقوام بودند که با حمایت خود از ایران دفاع کردند.
وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در استفاده از اقوام به عنوان یک فرصت گفت: اقوام در کشور یک فرصت هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
خبر در حال تکمیل است.
سیام**9189**9132**1601**



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن