تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820663578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيستم عامل iOS اپل همچنان در مقام اول


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مرداد ۱۳۹۳ (۰:۹ق.ظ)
سيستم عامل iOS اپل همچنان در مقام اول برآوردهاي يک شرکت پژوهشي نشان داده است سيستم عامل iOS شرکت اپل همچنان برترين جايگاه دنياي کسب و کارها را براي خود حفظ کرده است و اندرويد از اين نظر دوم است.
به گزارش خبرگزاري موج، برآوردهاي شرکت Good Technology نشان مي‌دهد سيستم عامل iOS شرکت اپل در سه ماهه دوم امسال همچنان صاحب برترين جايگاه در دنياي کسب و کارها است و اندرويد در جايگاه دوم ايستاده است.
يافته‌هاي مطالعه اين شرکت حکايت از آن دارد که سهم سيستم عامل اندرويد در اين مدت پنج درصد افزايش يافته است و در مقابل از سهم iOS پنج درصد کاسته شده است، اما همچنان جايگاه برتر از آنِ سيستم عامل اپل است.
بر اساس اين گزارش، در سه ماهه دوم امسال حدود ۶۸ درصد از ابزارهاي همراهي که از سوي کسب و کارها فعال شده است، تحت iOS بوده است و ۳۲ درصد نيز تحت اندرويد. سهم سيستم عامل ويندوزفون مايکروسافت نيز همانند پنج دوره قبلي چيزي در حدود يک درصد بوده است.
برآوردهاي اين شرکت همچنين نشان مي‌دهد اپليكيشن‌هاي ويژه ويرايش فايل‌هاي سندي پرکاربردترين نرم‌افزارهاي همراه در ميان کسب و کارها بوده است.
اپليكيشن‌هاي ويژه پيام‌دهي امن و محافظت‌شده نيز در اين دوره جايگاه برتري به دست آورده است و بر اپ‌هاي سفارشي‌شده (Custom) پيشي گرفته و رتبه دوم را به دست آورده است.
سهم اپ‌هاي هوشمندي تجاري نيز در اين دوره رشدي ۲۰۰ درصدي در مقايسه با دوره قبل از آن داشته است. اپ‌هاي ويژه مديريت ارتباط با مشتري (CRM) نيز رشد قابل توجهي داشته است، به‌طوري که ميزان فعال‌سازي اين اپ‌ها در مقايسه با دوره قبل از آن هفت برابر شده است.
کريستي وي‌ات، رئيس و مديرعامل شرکت گود تکنولوژي درباره اين يافته‌ها گفته است: واضح است که راهکارهاي همراه ويژه کسب و کارها محيط‌هاي دسکتاپي قديمي را بر هم زده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن