تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جوانرود: دشمنان اسلام هراسی را در جهان گسترش می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار جوانرود: دشمنان اسلام هراسی را در جهان گسترش می دهند کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود با اﺷﺎره ﺑﻪ ﮐﺸﺘﺎر وحشیانه مردم مسلمانان و بویژه کودکان غزه و عراق گفت: دﺷﻤﻨﺎن ﺑﺎ راه اﻧﺪازی اﯾﻦ ﺣﺮﮐﺖ ﺧﺒﯿﺜﺎﻧﻪ و ﺿﺪ دﯾﻨﯽ، اﺳﻼم را در روی اﺳﻼم ﻗﺮار داده اﻧﺪ ﺗﺎ ﻣﻮج اﺳﻼم ﺳﺘﯿﺰی و اﺳﻼم ﻫﺮاﺳﯽ را در ﺟﻬﺎن ﮔﺴﺘﺮش دﻫﻨﺪ.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی عظیمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری جوانرود افزود: پشت پرده فتنه بین مسلمانان، صهیونیست ها و آمریکا قرار دارند.
وی ﮔﺴﺘﺮش اﺳﻼم ﺧﻮاﻫﯽ در ﺑﯿﻦ ﻣﺮدم دﻧﯿﺎ و ﺷﺪت ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺑﯿﺪاری ﻫﺎی اﺳﻼﻣﯽ در ﺑﯿﻦ ﻣﻠﻞ ﻣﺨﺘﻠﻒ را ﻋﻠﺖ اﺻﻠﯽ راه اﻧﺪازی این
ﺣﺮﮐﺎت ﺗﺮورﯾﺴﺘﯽ ﺑﺮای ﺗﻀﻌﯿﻒ و ﺿﺮﺑﻪ زدن ﺑﻪ اﺳﻼم از ﺳﻮی ﻣﺴﺘﮑﺒﺮان داﻧﺴﺖ.
فرماندار جوانرود در ادامه از آماده شدن شرایط برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: مانعی بر سرراه گازرسانی به روستاهای جوانرود وجود ندارد و بایستی بزودی گاز رسانی به این روستاها انجام گیرد.
عظیمی افزود: امسال از محل ماده 180 بیش از 85 میلیارد ریال برای 40 پروژه شهرستان جوانرود مصوب شده است.
وی با اشاره به اسکان 750 مسافر و گردشگر در ایام تابستان در مدارس این شهرستان خاطرنشان کرد: تعداد مسافران و گردشگران جوانرود نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش نشان می دهد.
فرماندار جوانرود، با بیان اینکه اقتصاد این شهرستان بر محور سیاحتی و گردشگری استوار است، تاکید کرد: بایستی بسترهای لازم برای تقویت صنعت گردشگری در جوانرود فراهم شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت بر برنامه ریزی مدیران دستگاههای اجرایی برای باشکوه برگزار کردن مناسبت های این هفته و بیان ارائه خدمات دولت به مردم تاکید کرد.
امام جمعه جوانرود نیز با اشاره به گسترش فتنه در دنیای اسلام بر حفظ بصیرت، هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی در راستای دفع دشمن و همچنین صیانت از دستاوردهای اسلام و کشور تاکید کرد.
ماموستا ملا احمد فخری افزود: دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که عامل پیروزی ما در وحدت ماست لذا تلاش دارند بین مسلمانان فتنه قومی و مذهبی ایجاد کنند.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/567



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن