تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: 60 درصد از مشکلات شهر بوکان با ایجاد مجتمع صنوف آلاینده مرتفع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: 60 درصد از مشکلات شهر بوکان با ایجاد مجتمع صنوف آلاینده مرتفع می شود بوکان، مهاباد - ایرنا - فرماندار بوکان گفت: 60 درصد از مشکلات این شهر با ایجاد مجتمع صنوف آلاینده مرتفع می شود.


به گزارش ایرنا، جمال خسروی روز چهارشنبه در جلسه انتخابات هیئت مدیره مجتمع صنوف آلاینده بوکان افزود: رشد 12 کیلومتری طولی شهر بوکان و عدم گسترش در عرض آن باعث مشکلات جدی برای این شهر شده است.
وی با اشاره به مهاجر پذیربودن این شهر گفت: جمعیت بوکان در 35 سال گذشته هشت برابر افزایش یافته که این امر در کنار عدم وجود برنامه ریزی مناسب در زمینه شهرسازی و توسعه شهری باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در زمینه ترافیک، آلودگی های صوتی و محیط زیست شده است که قسمت اعظمی از آن به دلیل وجود کارگاه ها و صنایع آلاینده مختلف در داخل بافت این شهر به وجود آمده است.
خسروی ادامه داد: انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر نتایج مناسبی از جمله بهبود سیمای شهری، زیباسازی ورودی های شهر، رونق کسب و کار و بنگاههای اقتصادی کوچک و ارتقای سطح رقابت پذیری آنان را به وجود می آورد.
مدیرعامل مجتمع صنوف آلاینده این شهر نیز در این جلسه گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت حدود 19 هکتار و با اعتبار 28 میلیارد ریال احداث می شود.
صلاح الدین شجاعی افزود: هریک از واحدهای صنفی این مجتمع در ابعاد 40 تا 150 مترمربع به نسبت مشاغل مستقر در آنها به متقاضیان واگذار می شود.
وی ادامه داد: برای دریافت این واحدها در این مجتمع تاکنون 608 نفر ثبت نام و به عضویت این تعاونی درآمده اند که در آن صنوف آلاینده به زیررسته هایی جون اتحادیه لوازم یدکی، نمایشگاه اتومبیل، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و خدمات خودرویی تقسیم شده اند.
شجاعی یادآور شد: با استقرار واحدهای آلاینده سطح شهر در این مجتمع وضعیت شهری در زمینه های مختلف بهبود و ساماندهی می شود.
مجتمع صنوف آلاینده شهرستان بوکان در پنج کیلومتری مسیر جاده بوکان به سقز در حال احداث است.
شهر بوکان با 176 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/584/581



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن