تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804146158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسریع در رسیدگی به مشکلات ساماندهی صنوف آلاینده در قدس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
تسریع در رسیدگی به مشکلات ساماندهی صنوف آلاینده در قدس
قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار قدس برای رسیدگی به مشکلات ساماندهی صنوف مزاحم و آلاینده در قدس دستور تشکیل یک کارگروه تخصصی متشکل از نمایندگان فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه خدمات خودرویی و شهرداری را صادر کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، نورمحمد فردی بعدازظهر امروز در نشست ساماندهی صنوف مزاحم و آلاینده قدس که با حضور دادستان، رئیس اداره اطلاعات، شهردار و روسای ادارات و اتحادیه صنف خدمات خودرویی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اصلی ترین معضلات قدس صنوف مزاحم هستند که موجب آزار و اذیت شهروندان شده اند به طوری که هم آلودگی صوتی و هم آلودگی زیست محیطی ایجاد کرده و با تصرف پیاده روها باعث ایجاد اختلال در عبور و مرور مردم شده اند. وی افزود: مسئولان برای حل این مشکل مکانی را خارج از شهر برای ساماندهی این صنوف تهیه کرده و از سال 85 تاکنون اقداماتی در خصوص ساخت غرفه هایی برای صنف خدمات خودرویی انجام شده که تاکنون به نتیجه قطعی نرسیده و مشکل همچنان پابرجا است، از این رو تلاش شده تا با همکاری همه مسئولان و همچنین اتحادیه های صنوف مزاحم این مشکل برطرف شود. این مسئول ادامه داد: هدف مسئولان از این کار و تسهیلاتی که به صاحبان اصناف آلاینده در شهرستان داده شده، رفع آلودگی و مزاحمتی است که این اصناف برای شهروندان دارد و همچنین زیباسازی چهره شهر است، اولویت تحویل غرفه ها با افرادی است که پروانه بهره برداری دارند و در جلسات پیشین مصوب شده که افرادی که جز اتحادیه های شهرستان قدس نیستند نمی توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

فردی عنوان کرد: طبق مصوباتی که در جلسات گذشته ساماندهی صنوف آلاینده تصویب شدند مالک موظف است تا دهه مبارکه فجر 377 باب مغازه را تحویل اعضای اتحادیه بدهد ولی اکنون عده ای از افراد که پیشخرید کردند اقساط خود را پرداخت نمی کنند از این رو کارگروهی متشکل از نمایندگان فرمانداری، اصناف، اتحادیه، اداره صنعت، معدن و تجارت و شهرداری تشکیل شود تا مشکلات این پرونده ها بررسی شود.

وی بیان کرد: همچنین طبق مصوبات پیشین افرادی که اقساط خود را پرداخت نمی کنند مشمول فسخ قرارداد شده و شهرداری اعلام آمادگی کرده که این اقساط را پرداخت کند تا عملیات ساخت و ساز پروژه نیمه تمام نماند.

فرماندار قدس گفت: رئیس صنف خدمات خودرویی موظف است طی 48 ساعت مشخصات و نسخه ایی از قرارداد و فیش های پرداختی افرادی که اقساط خود را پرداخت نمی کنند به فرمانداری تحویل دهد تا در کارگروه راجع به آنان تصمیم گیری شود.

وی اضافه کرد: تا زمان آماده سازی غرفه های ساماندهی صنوف مزاحم که در دهه فجر سالجاری است هیچ یک از اتحادیه های صنوف مزاحم حق صدور مجوز و پروانه جدید را ندارند.


۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۲۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن