تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره ˈشهدای غریب آزادهˈ برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یادواره ˈشهدای غریب آزادهˈ برگزار می شود شهرری - ایرنا - به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی ایران برای نخستین بار یادواره ˈشهدای غریب آزاده ˈبرگزار می شود.


ˈحمید علی صمیمیˈ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، گفت: در آستانه فرارسیدن 26مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور و برای تجلیل از این اسوه ها برای اولین بار یادواره شهدای غریب آزاده در تهران برگزار می شود.
وی اظهار داشت: متأسفانه در معرفی شهدای آزاده به نسل جدید چشم پوشی های بسیاری صورت گرفته است؛ هر ساله کنگره، همایش و برنامه های زیادی برای شهدای حوزه های متفاوت برگزار می شود و برای شهدای غریب که در اسارت بعد از تحمل سختیها و شکنجه غریبانه به شهادت رسیدند هیچ کنگره ای تاکنون برپا نشده است.
وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون کنگره شهدای آزاده به طور مجزا نداشته ایم ، به همین دلیل تصمیم گرفته شد در آستانه 26مرداد سالگرد ورود آزادگان یادواره ای تحت عنوان ˈشهدای غریب آزادهˈ برپا کنیم .
صمیمی تصریح کرد: در این یادواره که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، پیام آزادگان و معاونت پژوهش بنیاد شهید در تهران برپا خواهد شد، اسوه های صبر و ایثار، مسوولان و نخبگان شرکت خواهند کرد.
687**1565 /1596



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن