تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820299030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره شهید لشگری در قزوین برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین نصیری در گفتگو با مهر:
یادواره شهید لشگری در قزوین برگزار می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شهید لشگری یکی از 4 شهید شاخص استان قزوین است که بزودی پس از برگزاری مراسم سالروز شهادت شهید بابایی، یادواره ایشان در ماه جاری برگزار خواهد شد.



نادر نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره برنامه های ویژه ای که بنیاد شهید استان در راستای تکریم شهدا برگزار خواهد کرد، اظهارداشت: از اردیبهشت ماه سال 93 طرح تکریم ماهیانه شهدا که اختصاص به شهدایی دارد که در همان ماه به شهادت رسیده اند را اجرایی کرده ایم. وی ادامه داد: در همین رابطه با توجه به اینکه پس از سالروز شهادت شهید بابایی، سالروز شهادت شهید لشگری را پیش رو داریم، یادواره شهدای مردادماه با تمرکز و محوریت بر این شهید بزرگوار که از برکات و افتخارات استان قزوین است، برگزار خواهد شد. نصیری بیان کرد: برای اولین بار در سطح کشور بنیاد شهید قزوین طرح بزرگداشت والدین شهدا را نیز در استان به انجام رسانده است که بر این اساس ماهیانه از تعدادی از والدین معظم شهدا تجلیل و تکریم به عمل می آید. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین همچنین اظهارداشت: شهید بابایی، شهید رجایی، شهید لشگر و شهید ابوترابی چهار چهره گرانقدری هستند که شهداء شاخص استان قزوین را تشکیل می دهند از این رو لازم مسئولان استان، المان هایی را برای این شهداء تهیه نمایند. وی بیان کرد: امیدواریم که در آینده ای نزدیک با همکاری همه مسئولان ذیربط مراسم بزرگی به صورت یکجا در تکریم هر چهار شهید شاخص استان قزوین برگزار کنیم.


۱۳۹۳/۵/۱۵ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن