تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار بیکاران انگلیس 2 میلیون و 80 هزار نفر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شمار بیکاران انگلیس 2 میلیون و 80 هزار نفر اعلام شد لندن – ایرنا - دفتر آمار ملی انگلیس روز چهارشنبه شمار افراد بیکار در این کشور در دوره سه ماه منتهی به ماه ژوئن سال میلادی جاری (خرداد) را 2 میلیون و 80 هزار نفر اعلام کرد.


به گزارش ایرنا، بر اساس این آمارها میانگین دستمزد از اول سال جاری میلادی تا ماه ژوئن، تنها شش دهم درصد رشد داشته است که پایین ترین حد از سال 2001 میلادی که رکود اقتصادی آغاز شد، شمرده می شود.
در این گزارش آمده است، در صورت جمع دستمزد و پاداش افراد شاغل، دستمزد دریافتی در دوره یاد شده دو دهم درصد نیز کاهش نشان می دهد که این برای اولین بار از سال 2009 میلادی رخ می دهد .
به گزارش دفتر آمار ملی انگلیس ، شمار افراد بیکار در این کشور در دوره سه ماه یاد شده، با 132 هزار نفر کاهش، دو میلیون و 80 هزار نفر بوده است.
آمارهای اخیر دفتر آمار ملی انگلیس، حاکی از افزایش تولید ناخالص داخلی این کشور در شش ماه نخست سال جاری میلادی و خروج اقتصاد این کشور از رکود اقتصادی بوده است .
براساس گزارش صندوق بین المللی پول انتظار می رود که رشد اقتصادی انگلیس در سال جاری میلادی به 3.2 درصد برسد که نسبت به پیش بینی قبلی که 2.8 درصد بود، افزایش نشان می دهد.
اروپام** 5** 1552**1663 **1010



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن