تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819308561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشگیری از آتش سوزی مراتع به مشارکت مردم نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیشگیری از آتش سوزی مراتع به مشارکت مردم نیاز دارد کرج-ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با بیان اینکه عرصه های طبیعی ثروت های ملی و خدادادی هستند، گفت : پیشگیری از آتش سوزی این عرصه های به مشارکت بیشتر مردم و همکاری دستگاه های اجرایی نیاز دارد.


ˈ حسین میررجبیˈ روز چهارشنبه دربازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرزافزود: با توجه به وجود بیش از 426 هزارهکتار جنگل ومرتع در این استان، حفاظت و نگهداری از آنها عزم و مشارکت عمومی می طلبد.
وی با اشاره به آتش سوزی مراتع و جنگلها در مناطق سیراچال بخش آسارا و طالقان، گفت: درجریان مهار این آتش سوزی ها ، کمبود تجهیزات مهارحریق در استان البرز محسوس بود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرزافزود: آتش سوزی درجنگلها و مراتع با وجود درختان بلند و مسیرهای صعب العبور، کاراطفای حریق را بسیارمشکل می کند وضرورت دارد تا دراین بخش تجهیزات و امکانات ویژه به کار گرفته شود.
میررجبی یادآورشد:هرچند تشکیل تیم های ویژه اعم از جمعیت هلال احمر، محیط زیست ، بسیج، جهاد کشاورزی ، نیروی انتظامی و نیروهای مردم برای مقابله با آتش سوزی های مراتع ضروری است لیکن نباید از فراهم شدن امکانات و تجهیزات مهار آتش غفلت کرد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز افزود: با برنامه ریزی های انجام شده درصدد هستیم یک مانور مشترک با دستگاههای مختلف استان برگزارکنیم تا بتوانیم نسبت به پیشگیری و مقابله با چنین شرایطی امادگی لازم را داشته باشیم .
وی یادآورشد: طی یک ماه گذشته پنج مورد آتش سوزی درمراتع استان البرز رخ داده است که با بررسی کارشناسی مشخص شد که علت آتش سوزی منطقه سیراچال خطای انسانی بوده
است.ک/3
691/7413



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن