تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799039606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیانگذاری اصل اقتصاد مقاومتی سبب جهانی شدن انقلاب اسلامی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گلستان: بنیانگذاری اصل اقتصاد مقاومتی سبب جهانی شدن انقلاب اسلامی می شود علی آبادکتول - گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: بنیانگذاری اصل اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب تأثیر ویژه ای در جهانی کردن انقلاب اسلامی خواهد داشت.


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ˈحسن صادقلوˈ روز چهارشنبه در کارگاه علمی آموزشی ˈاقتصاد مقاومتیˈ که با حضور اساتید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد، افزود: بنیانگذاری این اصل نشان از درک بالای مقام معظم رهبری از شرایط کشوری و جهانی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در آینده تأثیرات این بنیانگذاری را خواهیم دید و متوجه می شویم که راهی جز اقتصاد مقاومتی برای ما و انقلاب ما وجود ندارد.
استاندار گلستان هم چنین با بیان این که مدیران استانی باید درک درستی از مفهوم اقتصاد مقاومتی داشته باشند تأکید کرد: لازمه توفیق در اقتصاد مقاومتی، همطرازی با بیانات رهبر معظم انقلاب است.
صادقلو افزود: اگر سه اصل رهبری، مردم و قانون همطراز شوند، کامیابی و توفیق برای انقلاب اسلامی رخ می دهد و این امر در سایه عمل به بیانات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.
استاندار گلستان از جمله دلایل بنیانگذاری اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری را ضربه پذیری منابع اقتصادی کشور، عدم توجه به سرمایه گذاری پایدار و مولد، بهره وری، حجم بالای تصدی گری دولت و ضربه پذیری اقتصاد در شرایط جهانی بر اساس تحریم های صورت گرفته دانست.
وی هم چنین عدم توجه مناسب به رویکرد پیشرفت و عدالت اجتماعی، همسو بودن برخی از کشورهای نفتی منطقه با سیاست های غرب و سوء استفاده برخی فاسدان اقتصادی از شرایط تحریمی کشور را از دیگر دلایل این بنیانگذاری برشمرد.
صادقلو اظهار کرد: مدیریت استراتژیک و استخراج برش استانی از اسناد بالادستی دغدغه ماست که در مسیر توسعه استان به آن پایبندیم.
استاندار گلستان تأکید کرد: مدیران استان توجه داشته باشند که پیروی از برنامه های اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، شاخص مهمی برای ارزیابی آن ها و دستگاه متبوعشان است.
اولین کارگاه علمی آموزشی اقتصاد مقاومتی با همکاری دبیرخانه دائمی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول آغاز شد.
اهداف برگزاری این کارگاه، تبیین اهداف و برنامه های مجمع، قوه مجریه و نهادهای حاکمیتی در جهت اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری، تبیین مبانی، مفاهیم و ضرورت های تدوین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است که توسط اساتید و مدرسین مجمع ارائه می شود.
هم چنین تبیین سهم و نقش استان گلستان در تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، ساختار و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی، تحلیل اقتصاد ایران و تبیین الزامات و راه های تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر مباحث سخنرانان این کارگاه است.
در راستای جهت گیری های سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران و برنامه های توسعه پنج ساله کشور و به منظور تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سلسله کارگاه ها و دوره های علمی، آموزشی اقتصاد مقاومتی با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزارت کشور در 31 استان برگزار می شود.
601



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن