تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرعت غیر مجاز مهمترین عامل تصادفات در گیلان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون عمرانی استانداری گیلان : سرعت غیر مجاز مهمترین عامل تصادفات در گیلان است رشت - ایرنا - معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به افزایش تلفات انسانی تصادفات استان در چهارماه نخست امسال گفت : بر اساس تحقیق پلیس راه ، مهمترین عامل تصادفات طی این مدت، سرعت غیر مجاز است از اینرو باید نصب کاهنده های سرعت در محورهای مورد نظر طی 10 روز آینده اجرایی شود .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ حجت شعبانپورˈ روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به کاهش 5/17درصدی تعداد جان باختگان جاده ای گیلان در سال 92 نسبت به سال 91 افزود : با توجه به اهداف دنبال شده ، سال گذشته خیلی خوب عمل کردیم اما این آمار متاسفانه در سال 93 استمرار نداشت و نتوانستیم جایگاه خود را حفظ کنیم .
وی تعداد کشته شدگان سوانح رانندگی جاده ای را از ابتدای سال تا 21 مرداد سال 92 ، 265 نفر اعلام و اظهار کرد : این تعداد تلفات انسانی امسال ، به 275 نفر رسیده که از لحاظ تعداد آمار 10 نفر و از نظر درصد ، 6ا/3 درصد افزایش را نشان می دهد .
وی با بیان این که با وجود تلاش وافر تمامی دستگاه ها و نهادهای مربوطه استان این آمار افزایش داشته است، خاطر نشان کرد : با وجود این که بیشتر این تصادفات مربوط به خطاهای انسانی است اما دولت خود را موظف می داند تا با برطرف کردن معضلات ، سوانح رانندگی را به حداقل برساند .
شعبانپور با اشاره به عدم روشنایی کافی در برخی محورهای اصلی و فرعی استان به عنوان یکی دیگر از عوامل مهم تصادفات تصریح کرد : باید با تامین اعتبار نسبت به روشنایی و ایجاد دیدکافی تدریجی رانندگان در محورهای اصلی و فرعی اقدام شود .
وی تجاوز به حریم راه ها را یکی از عوامل تصادفات جاده ای دانست و اظهار کرد : همچنین فرمانداران استان باید شورای ترافیک شهرستان ها را فعال کنند و در کنار راه و شهرسازی ، با قوه قضاییه برای رفع این تحریم ها هماهنگ شوند .
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این جلسه همچنین احداث دوربرگردان های استاندارد را از مولفه های کاهش تصادفات دانست و گفت : باید از احداث دور برگردان های غیر استاندارد که منجر به تصادفات می شود، جلوگیری کرد .
در این جلسه فرمانداران شهرستانهای گیلان نیز مشکلات ترافیکی و جاده ای شهرستان خود را بیان کردند.ک/2
7296/604



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن