تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشتر تصادفات در کرمان ناشی از سرعت غیرمجاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیشتر تصادفات در کرمان ناشی از سرعت غیرمجاز است کرمان - ایرنا - رییس پلیس راه استان کرمان گفت: بیشتر تصادفات رانندگی در راه های این استان ناشی از سرعت و سبقت غیرمجاز است.


سرهنگ احمد حجت آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخطی از سرعت غیر مطمئن در شیب ها، پیچ ها و گردنه ها نیز عامل حادثه سازی است که باعث وقوع تصادفات رانندگی در استان می شود.
وی بیان کرد: خوشبختانه طی دو روز گذشته تاکنون گزارشی از وقوع تصادفات جرحی و فوتی در راه های استان دریافت نشده است.
وی گفت: با توجه به این که سفرهای داخل استان با دور دوم سفرهای تابستانی همزمان شده لذا مردم باید ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئن رانندگی کنند.
رییس پلیس راه استان کرمان اضافه کرد: هرچه نیروها و امکانات پلیس راه در جاده ها افزایش یابد اما رانندگان حین رانندگی در مورد جان خود و سرنشینان خودرو احساس مسوولیت نکنند باز هم احتمال وقوع حوادث ناگوار وجود دارد.
وی رعایت سرعت و سبقت مجاز را مستلزم فرهنگ سازی دانست و گفت: ماموران پلیس راه در حوزه راه های استان تلاش مضاعفی دارند تا از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری شود.
سرهنگ حجت آبادی بیان کرد: حوزه راه های استان کرمان بسیار گسترده و طولانی و فاصله بین مبدا و مقصد زیاد است لذا کنترل حدود 25 هزار کیلومتر راه مختلف با این تعداد نیرو و امکانات پلیس راه، کار ساده ای نیست.
وی از مسوولان استان خواست در زمینه تجهیز جاده های استان به دوربین های کنترل سرعت همکاری کنند زیرا این اقدام باعث کاهش چشمگیر تخلفات و تصادفات رانندگی می شود.
رییس پلیس راه استان کرمان گفت: در زمان حاضر حدود 300 کیلومتر از راه های اصلی استان زیرپوشش دوربین های کنترل سرعت است که تا پوشش کامل همه راه های اصلی فاصله داریم.
وی درباره محدودیت های ترافیکی در استان کرمان نیز گفت: عبور خودروهای سنگین در مسیر راین به جیرفت و بافت به جیرفت با توجه به حجم خودروهای سبک در این مسیرها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
سرهنگ حجت آبادی اضافه کرد: عبور کامیون و اتوبوس جز موارد استثنا در مسیر شهربابک به مروست (راه ارتباطی به اصفهان، فارس و یزد) نیز ممنوع است.
وی گفت: ترافیک در بقیه محورهای استان کرمان روان است و محدودیت خاصی اعمال نشده است.
دور دوم سفرهای تابستانی همزمان با تعطیلات عید سعید فطر در سراسر کشور آغاز شده است.ک/3
8154



08/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن