تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور رای بازگشت به کار کارگران پتروشیمی ایلام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پایان خانه نشینی کارگران پتروشیمی صدور رای بازگشت به کار کارگران پتروشیمی ایلام ایلام- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: کارگران اخراج شده از مجتمع پتروشیمی ایلام با رای واحد رسیدگی به شکایات این اداره کل به محل کار خود باز خواهند گشت.


ˈعلیرضا زرگوشˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی لغو قرارداد جمعی از کارگران پتروشیمی ایلام و طرح دادخواست، رسیدگی به این موضوع در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بررسی های انجام گرفته مشخص شد به دلیل اختلاف در نحوه تنظیم قراراد میان کارگران و شرکت پتروشیمی ایلام طی دو مرحله 19 و 41 نفر از کارگران این شرکت اخراج شده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: کارگران پس از این موضوع به اداره کل مراجعه و دادخواست مربوطه را تهیه و این اداره در کمترین زمان ممکن دادخواست آنها را در مراجع بررسی و نسبت به صدور رای بازگشت به کار این افراد اقدام کرده است.
زرگوش تاکید کرد: رای صادر شده این اداره کل قابلیت تجدید نظر در مدت 15 روز داشته و سپس لازم الاجرا خواهد بود.
وی یادآور شد: بر اساس ماده 10 آیین دادرسی پتروشیمی می تواند تقاضای تجدید نظر آرا را داشته باشد.
به گفته زرگوش، کارگران حقوق زمان بلاتکلیفی خود را در صورت تایید رای این اداره توسط دیوان عدالت اداری از شرکت پتروشیمی دریافت خواهند کرد.
59 کارگر شرکت پتروشیمی ایلام دهه فجر پارسال از این شرکت اخراج شدند که این حرکت باعث اعتراض شدید این افراد و نگرانی مسوولان شد.
به گزارش ایرنا، مجتمع پتروشیمی ایلام در زمینی به گستره ۱۲۲ هکتار در بخش چوار و به فاصله ۱۸ کیلومتری شمال غربی شهرستان ایلام احداث شده است.
پتروشیمی ایلام یکی از طرح های بزرگ صنعتی استان ایلام محسوب می شود که دارای واحدهای فرآیندی اتیلن, پلی اتیلن سنگین، گوگردزدایی خوراک و کلیه سرویس های جانبی مورد نیاز است.
محصول این مجتمع سالانه ۴۶٠ هزار تن اتیلن، ١٢٠ هزار تن پروپیلن و ١۴٠ هزار تن بنزین پیرولیز، برش های چهار کربنه ٨۵ هزار تن و ٣٣ هزار تن نفت کوره است. ک/3
7171/540



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن