تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روايت زن معتاد از قتل مرد ميانسال درخانه افيوني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روايت زن معتاد از قتل مرد ميانسال درخانه افيوني
قتل مرد ميانسال در خانه ‌افيوني، مرگ مرد مسافركش در دعواي خونين رانندگان، قتل مرد افغان غيرمجاز با ضربه پتك و فرار مرگبار سارق از صحنه سرقت چهار پرونده‌اي است كه روي ميز قاضي جمشيدي، بازپرس ويژه قتل تهران قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار ما، عصر روز يك‌شنبه 19 مردادماه، كاركنان بيمارستاني در غرب تهران، مأموران پليس را در جريان مرگ مشكوك مرد جواني قرار دادند. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري 132 شهرزيبا در محل حادثه حاضر و با جسد مردي به نام پرويز روبه‌رو شدند. نخستين تحقيقات نشان داد مقتول – پرويز - سه روز قبل در يك درگيري در خانه‌اي حوالي خيابان فردوس زخمي و به بيمارستان منتقل شده است. با اعلام اين خبر، قاضي جمشيدي بازپرس ويژه قتل پايتخت در محل حادثه حاضر شد.
 
    روايت يك شاهد
يكي از شاهدان كه حادثه را به پليس خبر داده بود، گفت: روز حادثه در خانه‌ام بودم كه صداي دلخراشي از داخل آپارتمان شنيدم. وقتي خوب دقت كردم متوجه شدم صداي داد و فرياد از خانه طبقه بالايي كه دختر جواني به نام شهناز – 22 ساله - آن را اجاره كرده، بيرون مي‌آيد. به سرعت از خانه خارج شدم و ديدم دختر جواني وحشت‌زده از پله‌ها پايين آمد و فرار كرد. وقتي به طبقه بالا رفتم در خانه باز بود و مقتول خونين در پذيرايي افتاده بود. سپس با پليس و اورژانس تماس گرفتم و عوامل اورژانس مرد خونين را به بيمارستان منتقل كردند. وي ادامه داد: افراد ناشناس زيادي به خانه شهناز رفت و آمد مي‌كنند.

    بررسي محل حادثه
مأموران در بررسي محل حادثه مقداري مواد مخدر شيشه و لوازم استعمال آن را كشف كردند كه نشان مي‌داد اين درگيري خونين هنگام مصرف مواد اتفاق افتاده است. همزمان با تحقيقات ميداني كارآگاهان به دستور بازپرس، شهناز را بازداشت كردند.
 
    سرانجام دوستي با رفيق ناباب
 وي در بازجويي‌ها گفت: چندين سال قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند. من با مادرم زندگي مي‌كردم تا اينكه  مدتي قبل او مرا رها كرد و من تنها شدم. بعد از اين با مرد ميانسال پولداري ازدواج كردم و او اين خانه را براي من اجاره كرد. مدتي طول نكشيد كه از طريق دوستان ناباب به مواد مخدر شيشه معتاد شدم. در پاتوق خريد مواد با دختر جواني به نام شهره آشنا شدم كه او هم معتاد به شيشه بود. بعدهم به خاطر اعتياد از شوهرم جدا و در اين خانه تنها شدم.

    روايت حادثه
زن جوان ادامه داد: شهره هميشه با پرويز به خانه من مي‌آمد و با هم شيشه مصرف مي‌كرديم. روز حادثه شروع به مصرف مواد كردند. هنوز ساعتي نگذشته بود كه با هم مشاجره لفظي كردند. وقتي درگيري آنها بالا گرفت ناگهان شهره به آشپزخانه رفت و چاقويي برداشت و با آن چند ضربه به پرويز زد. من شوكه شده بودم و مقتول هم خونين نقش بر زمين شده بود كه شهره به سرعت از خانه من گريخت.
 
  بازداشت متهم به دستور بازپرس
متهم به دستور بازپرس براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفت. مأموران در تلاشند تا مظنون اصلي را شناسايي و دستگير كنند.
 
   حادثه دوم/ مرگ مشكوك در بيمارستان
دومين حادثه شامگاه يك‌شنبه 19 مردادماه به بازپرس جمشيدي گزارش شد. مسئولان بيمارستان امام‌حسين (ع) مرگ مشكوك مرد 62 ساله‌اي به نام احمد را گزارش كردند. بررسي‌ها نشان داد مقتول بر اثر اصابت جسم سختي به سرش از پاي درآمده است. تحقيقات بيشتر نشان داد مقتول مرد مسافركشي است كه پنج روز قبل در حالي كه از هوش رفته بود به بيمارستان منتقل شده است. مأموران پليس در تحقيقات ميداني دريافتند احمد سه روز قبل حوالي خيابان نارمك با ماشينش قصد مسافركشي داشته كه با تعدادي از مسافركش‌هاي خطي درگير شده است. در اين درگيري يكي از مسافركش‌ها به مقتول حمله و او را با جسم سختي مجروح مي‌كند. همچنين معلوم شد عامل يا عاملان اين درگيري بعد از حادثه از محل گريخته‌اند. جسد مقتول براي انجام آزمايشات لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. قاضي جمشيدي به تيمي از كارآگاهان جنايي دستور داد تا با انجام تحقيقات ميداني و بررسي دوربين‌هاي مداربسته و تحقيق از شاهدان عيني، عامل يا عاملان اين حادثه را شناسايي و دستگير كنند.
 
   دعواي خونين 2 افغان غيرمجاز در شرق تهران
در حالي كه بازپرس جمشيدي مشغول تحقيقات درباره حادثه مرد مسافركش بود، مأموران پليس قتل مرد جوان افغاني را به او گزارش دادند. با اعلام اين خبر بازپرس به محل حادثه در شرق تهران رفت و به تحقيق پرداخت. تحقيقات ميداني نشان داد دو روز قبل پسر جوان افغاني به نام رشيد مقتول را در حالي كه از ناحيه سر دچار حادثه شده بود به بيمارستاني در شرق تهران منتقل مي‌كند.

    روايت نگهبان ساختمان از حادثه
رشيد گفت: مدتي است به صورت غيرقانوني به ايران آمده‌ام. بعد از اين به عنوان نگهبان در ساختمان نيمه‌كاره‌اي مشغول شدم. وي ادامه داد: دو نفر از دوستانم به نام قادر و مالك كه در تهران كار مي‌كردند شب‌ها براي خواب به اتاق نگهباني من مي‌آمدند. شب حادثه اين دو ناگهان با هم درگير شدند. بعد از اين قادر پتكي آهني را برداشت و محكم به سر مالك كوبيد. وقتي مقتول از هوش رفت قادر از محل گريخت. همزمان با ادامه تحقيقات، رشيد براي تحقيقات بيشتر به دستور بازپرس در اختيار كارآگاهان جنايي قرار گرفت. مأموران پليس در تلاشند تا قادر را دستگير كنند.

    مرگ مشكوك سارق سابقه‌دار
چهارمين حادثه مربوط به مرگ مشكوك سارق سابقه‌داري است كه مأموران كلانتري 118 ستارخان نيمه‌هاي شامگاه يك شنبه 19 مردادماه به قاضي جمشيدي گزارش دادند. وقتي بازپرس در محل حادثه كه خياباني حوالي كلانتري ستارخانه بود حاضر شد، دريافت لحظاتي قبل اين سارق در تعقيب و گريز مالباخته به طرز مرموزي جان باخته است.

    سرقت ناتمام
 مرد جواني گفت: لحظاتي قبل در خانه‌ام مشغول تماشاي تلويزيون بودم كه متوجه شكسته شدن شيشه‌اي در داخل كوچه شدم. وقتي از پنجره به بيرون نگاه كردم، ديدم مرد ميانسالي شيشه ماشين 206 مرا شكسته و قصد دارد راديو ضبطش را سرقت كند. به سرعت خودم را به داخل كوچه رساندم و با داد و فرياد از همسايه‌ها كمك خواستم. سارق وقتي مرا ديد بلافاصله سوار ماشين پژو 405 خود شد تا فرار كند اما ماشينش روشن نشد و مجبور شد با پاي پياده فرار كند. بعد از اين من و تعدادي از همسايه‌ها در خيابان به تعقيبش پرداختيم. دقايقي اين تعقيب و گريز طول كشيد تا اينكه در يكي از خيابان‌هاي فرعي به سارق رسيديم. وقتي سارق متوجه شد در نزديكي‌اش هستيم و به زودي او را دستگير مي‌كنيم، بلافاصله اسپري از داخل جيبش درآورد و به طرف ما پاشيد و دوباره پا به فرار گذاشت.

    روايت مرگ سارق
وي ادامه داد: در حالي كه ما چند نفر چشمانمان به شدت آسيب ديده بود و به سختي مي‌ديديم به تعقيبش ادامه داديم تا اينكه در خيابان بعدي ناگهان به زمين خورد. وقتي بالاي سرش رسيديم، او روي زمين آرام گرفته بود و تكان نمي‌خورد. ابتدا فكر كرديم قصد دارد ما را فريب دهد و خودش را به مردن زده است اما وقتي بالاي سرش رفتيم، متوجه شديم كه ديگر نفس نمي‌كشد بنابراين با پليس و اورژانس تماس گرفتيم. وقتي مأموران اورژانس رسيدند، اعلام كردند كه وي فوت شده است. مأموران پليس در بررسي ماشين مرد فوت شده مقداري لوازم سرقتي كشف كردند. همچنين در استعلام مأموران پليس مشخص شد وي يكي از سارقان سابقه‌دار است. در پايان جسد به دستور قاضي جمشيدي براي مشخص شدن علت اصلي مرگ و انجام آزمايشات لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي مأموران پليس ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن