تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813433407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو هزار و 222 زوج ایلامی تسهیلات ازدواج دریافت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: از سر گیری وام ازدواج و لبخند رضایت زوج های جوان دو هزار و 222 زوج ایلامی تسهیلات ازدواج دریافت کردند ایلام- ایرنا- معاون اداره ورزش و جوانان ایلام از پرداخت دو هزار و 222 فقره تسهیلات ازدواج به زوج های جوان استان در سال جاری خبر داد.


«مالک صادقیان» روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع کل متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج کشور در سال 92 که معادل یک میلیون نفر بوده تنها 19هزار و 644 نفر مربوط به استان ایلام است.
وی ادامه داد: با توجه به وقفه ای که در پرداخت تسهیلات به این افراد رخ داد پرداخت وام به 10 هزار و 203 نفر از این افراد به امسال موکول شد.
معاون اداره ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: با احتساب زوج هایی که در پنج ماه نخست امسال برای دریافت وام ثبت نام کرده اند شمار کل زوج های متقاضی وام ازدواج در استان هم اکنون معادل 12 هزار و 757 نفر است.
صادقیان با اشاره به از سرگیری وام ازدواج به زوج ها به منظور آسانی در امر ازدواج آنان تاکید کرد: این اداره درصدد است تا کار پرداخت وام به این زوج ها در حداقل زمان ممکن انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال کل زوج هایی که پشت نوبت دریافت وام بوده تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند. ک/3
7171/540



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن