تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش مدرسه پایگاه سلامت ، ورزش و آموزه های شهروندی در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری همایش مدرسه پایگاه سلامت ، ورزش و آموزه های شهروندی در البرز خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت:بهترین و مناسب ترین بستر برای آموزش شهروندی و ارتقاء فرهنگ عمومی مبتنی برکتب زندگی اسلامی و ایرانی آموزش و پرورش می باشد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ مرداد ساعت 23:54



به گزارش خبرگزاری پانا، این همایش باحضور دکتر باغستانی رئیس کمیسیون سلامت ، ورزش وجوانان شورای اسلامی شهرکرج ، دکتر میروکیلی معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری کرج ، مهندس برجی مدیر اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری کرج ، معاونین پرورشی وتربیت بدنی مناطق ، کارشناس مسئولان سلامت وپیشگیری وتربیت بدنی مناطق ، مدیران مدارس منتخب درسالن اجتماعات کانون  شهید فهمیده برگزار شد.
در این همایش خسرو ساکی مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز،با بیان اینکه کرج مینیاتوری از فرهنگ های ایرانی می باشد و به همین جهت مقام معظم رهبری آن را ایران کوچک خطاب کرد و گفت : برای داشتن یک شهر مطلوب باید شهروندان مطلوب تربیت کرد و برای این موضوع بهترین و مناسب ترین بستر مدارس می باشند.

وی در ادامه افزود: برای ایجاد و توسعه فرهنگ ، فرهنگ مبتنی بر یک زندگی اسلامی و ایرانی همه ما وظیفه داریم و باید زمینه های پرورش شهروندانی نمونه که توان حل مساله و احساس مسئولیت اجتماعی و فردی داشته باشند و برای رفع مشکلات شهر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

درادامه این همایش دکترباغستانی بااین موضوع که انسان سالم عامل توسعه پایدار است درخصوص مبانی طرح فوق بیاناتی ابرازنمودند و از آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی که همراه مسئولین  شهری برای تحقق شهر و شهروند سالم تلاش می کند تشکر نمود.

سپس دکتر میروکیلی بااشاره به مهندسی فرهنگی اسلامی شهرها بیانات مبسوطی درخصوص نحوه همکاری مشترک شهرداری وآموزش وپرورش درخصوص اجرایی نمودن این طرح ابرازنمودند.

غنی سازی اوقات فراغت ، آموزش شهروندان در زمینه های مختلف فرهنگی ، ورزشی و سلامت و توسعه و ترویج فرهنگ شهر نشینی و شهروندی، آموزش مهارنهای زندگی ،فرزند پروری و پیشگیری اولیه از اعتیاد از اهداف این طرح می باشد.

این طرح با همکاری وتفاهم شهرداری کلان شهر کرج واداره کل آموزش و پرورش استان البرز اجراشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن