تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحاني عصباني نبود، صريح بود!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روحاني عصباني نبود، صريح بود!
مشاوران رئيس‌جمهور در امور رسانه‌اي و فرهنگي سخنان تند و پرخاشگرانه دكتر روحاني در برابر منتقدان را نه عصبانيت وي كه صراحت و شجاعت روحاني در تبيين مسائل سياست خارجي ناميدند.


مشاوران رئيس‌جمهور در امور رسانه‌اي و فرهنگي سخنان تند و پرخاشگرانه دكتر روحاني در برابر منتقدان را نه عصبانيت وي كه صراحت و شجاعت روحاني در تبيين مسائل سياست خارجي ناميدند.
محمدرضا صادق، مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور ديروز در پاسخ به پرسش ايسنا، در باره انتقاد برخي افراد به سخنان روز دوشنبه رئيس‌جمهور در همايش رؤساي نمايندگي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور، گفت: بايد به همه ابعاد سخنان ايشان توجه شود نه اينكه يك كلمه يا جمله يا استعاره‌اي از آن به طور انتزاعي تأويل، برجسته‌سازي وتفسير شود.
 وي با تأكيد براينكه سخنراني اخير رئيس‌جمهور وجوه و ابعاد مختلف و بسيار مهمي داشت تصريح كرد: نگرش و تفسير يك‌بعدي و همانند‌سازي مبتني بر عمليات رواني به محاق بردن مفاهيم اصلي سخنان رئيس‌جمهور را هدف قرار مي‌دهد كه البته ملت سرافراز وهوشيار ما به خوبي آن را درك مي‌كند. مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهورگفت: يكي از ابعاد مهم سخنان دكتر روحاني در جمع سفرا و روساي نمايندگي‌هاي ايران در خارج از كشور، تبيين خودباوري و اعتماد به نفس مورد نياز در سياست خارجي مبتني بر منافع ملي بود كه تيم مذاكره كننده كشورمان در مذاكره با كشورهاي 1+5 نمادي از آن است و به حمدالله از پشتيباني ودعاي خير قاطبه ملت و مقام معظم رهبري نيز برخوردارند.
صادق در ادامه در پاسخ به پرسشي در باره ارتباط ديپلماسي و ترس، گفت: در ديپلماسي بايد با اعتماد به نفس و صلابت متكي بر عزم ملي و عنايت الهي، اهداف ملي برآمده از منافع و مصالح ملي را ارتقا بخشيد و در اين صورت جايي براي ترس و لرز وجود ندارد. وي تأكيد كرد: براي مردم و نظامي كه بهره‌مند و عامل به آموزه‌هاي ديني و مستظهر به عنايت الهي است و گذشته‌اي درخشان را پشت سر دارد ترس و لرز و دلواپسي معنا ندارد.
مشاور رئيس‌جمهور همچنين در پاسخ به پرسشي درباره مقايسه ادبيات رئيس‌جمهور با آنچه در دولت گذشته شاهدش بوديم، تصريح كرد: تأكيد مي‌كنم اولا بايد مباني، همه ابعاد و اهداف سخنان صريح دكتر روحاني مورد توجه قرار گيرد و آنگاه مجموعه مباحث را با هم مقايسه كرد، نه يك كلمه يا استعاره را مستمسك قرار داد.
   رئيس‌جمهور عصباني نبود!
حسام‌الدين آشنا، مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور نيز با دفاع از ادبيات رئيس‌جمهور در جمع سفرا و نمايندگي‌هاي ايران در خارج از كشور گفت: رئيس‌جمهور دوشنبه صريح بود. وي درباره ادبيات اخير رئيس‌جمهور و انتقاداتي كه به اين ادبيات از سوي موافقان و مخالفان دولت وارد شده است و اين‌كه برخي معتقد بودند رئيس‌جمهور عصباني بوده است، تأكيد كرد: به نظر بنده رئيس‌جمهور عصباني نبود، ولي صريح بود. آشنا در پاسخ به اين سؤال كه برخي ادبيات اخير رئيس‌جمهور را شبيه به ادبيات رئيس‌جمهور پيشين عنوان كرده‌اند بار ديگر تأكيد كرد كه به نظر بنده رئيس‌جمهور عصباني نبود، ولي صريح بود.
رئيس‌جمهور در سخنان روز دوشنبه با انتقاد از كساني كه از مذاكره مي‌ترسند عنوان كرده بود: «آنها كه از مذاكره مي‌ترسند بروند به جهنم». اين ادبيات رئيس‌جمهور در طول سه روز گذشته با واكنش موافقان و مخالفان رئيس‌جمهور در رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي مواجه شده است.





تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن