تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه «من روحانی هستم» در فروشگاه صداوسیما!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عرضه «من روحانی هستم» در فروشگاه صداوسیما!
عرضه مستند « من روحانی هستم » در فروشگاه محصولات فرهنگی سروش که وابسته به صدا و سیما است در حالی تائید شده که طی هفته های گذشته درباره رابطه موسسه سازنده این مستند، یعنی «سفیر فیلم» با صدا و سیما تشکیک جدی صورت گرفته است. مهمترین شائبه های ایجاد شده در این رابطه به بحث استفاده مسئولین «سفیر فیلم» از فیلم های آرشیوی صدا و سیما مربوط می شود.
کد خبر: ۴۲۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ - 04 August 2014


پیام نو نوشت: مستند « من روحانی هستم » از فروشگاه عرضه محصولات سروش جمع آوری شده است. این بدان معناست که مستند یاد شده برای مدتی در این فروشگاه عرضه می شده است. مسئولان این فروشگاه در پی مراجعه خبرنگار پیام نو تائید کردند که مستند «من روحانی هستم » که تا چندی پیش در این فروشگاه عرضه می شده است.

عرضه مستند « من روحانی هستم » در فروشگاه محصولات فرهنگی سروش که وابسته به صدا و سیما است در حالی تائید شده که طی هفته های گذشته درباره رابطه موسسه سازنده این مستند، یعنی «سفیر فیلم» با صدا و سیما تشکیک جدی صورت گرفته است. مهمترین شائبه های ایجاد شده در این رابطه به بحث استفاده مسئولین «سفیر فیلم» از فیلم های آرشیوی صدا و سیما مربوط می شود.

مسئولان فروشگاه محصولات فرهنگی سروش به خبرنگار پیام نو توضیح دادند که توقف عرضه مستند « من روحانی هستم » در این فروشگاه به خواست موسسه سازنده صورت گرفته است. با این وجود معلوم نیست که پخش این مستند در فروشگاه سروش با مجوز و اجازه چه کسی انجام شده است و آیا موسسات دیگری با خط فکری متفاوت از « سفیر فیلم » هم می توانند از چنین امکانی برخوردار شوند یا خیر؟

حواشی مستند « من روحانی هستم » در روزهای ابتدایی پخش در فضایی مبهم به سر می برد، فضایی که به نظر می رسد هر چه جلوتر ی رود از ابهام آن کاسته می شود. برخی گمانه زنی های پراکنده درباره منبع فیلمی آرشیوی استفاده شده در این مستند با ساخت مستند بعدی سفیر فیلم، یعنی « مصاف » و اعتراف سازندگان آن مبنی بر دسترسی به آرشیوهای صدا و سیما باعث شد تا قدری از مناسبات این جریان روشن تر شود.

بعد از انتشار مصاحبه سازندگان « مصاف » در سایت طراحی شده برای این فیلم، غلامعلی جعفرزاده نماینده مجلس عملکرد رسانه ملی در زمینه در اختیار قرار دادن اسناد محرمانه به موسسات خصوصی برای ساخت مستند را «دور از شأن و اخلاق» دانست و تاکید کرد: «هیچ استنباطی از آن نمی شود مگر اینکه این اقدامات ناشی از بغض های سیاسی است.»

با این وجود پخش مستند « من روحانی هستم » در فروشگاه عرصه محصولات فرهنگی سروش، نشان می دهد که احتمالا جدیت مجموعه صدا و سیما در حمایت از موسساتی چون « سفیر فیلم » یا نمونه های مشابه آن به مواردی بیش از اجازه دسترسی به آرشیو این سازمان مربوط می شود.

هر چند عرضه « من روحانی هستم » در فروشگاه سروش به هر دلیلی ادامه پیدا نکرده است اما نفس اقدام به این کار در مجموعه مربوط به صدا و سیما هم در کنار شائبه های تقویت شده درباره بحث استفاده از آرشیو صدا و سیما، موضوع پشت پرده این ذست مستندها را معنادارتر می کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن