تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوول ورزش بوشهر:کاسه گدایی دست گرفته ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسوول ورزش بوشهر:کاسه گدایی دست گرفته ایم بوشهر - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با وجود ظرفیت های بالای اقتصادی و استقرار و فعالیت شرکت ها و صنایع بزرگ و پردرآمد در این استان، اما به علت نبود حامی از ورزش، این بخش اکنون کاسه گدایی به دست گرفته است.


به گزارش ایرنا، رضا جمشیدی روز سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: از قابلیت ها و ظرفیت های زیاد اقتصادی استان بوشهر، در بخش ورزش آن گونه شایسته مردم این دیار است، استفاده نشده است.
وی اظهارکرد: با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که در کنار صنعت باید بسته فرهنگی بخوبی دیده شود ولی بیشتر مسوولان ذیربط به این امر توجهی نمی کنند و به ظاهر خوابشان برده است.
جمشیدی اضافه کرد: تیم های ورزشی استان بوشهر با کمترین هزینه به رده های بالا صعود می کنند ولی هیچ حمایتی از سوی بخش اقتصای استان از آنها صورت نمی گیرد.
وی بیان کرد: اصحاب رسانه علاوه بر این که مسایل ورزش را به اداره کل ورزش و جوانان گوشزد می کنند باید کسانی را هم که از قابلیت های استان استفاده می کنند را خواب غفلت بیدار کنند.
جمشیدی یادآور شد:تاسیسات بزرگ نفت و گاز در استان منابع طبیعی و محیط زیست ما را از بین می برد این در حالی است که مردم استان تنها از آلایندگی این تاسیسات بهره مند می شود.
وی گفت: تیم فوتبال شاهین برندی برای استان بوشهر بود و اکنون نیز مسوولان باشگاه در حال پیگیری برای احیای مجدد این تیم هستند.
جمشیدی بیان کرد: فوتبال استان بوشهر با وجود همه مشکلات در حال رشد است و باید از این تیم ها برای ابقا و صعود حمایت شود.
وی تاکید کرد: با توجه به این که تیم های ورزشی در استان بوشهر در حال رشد هستند باید سطح آنها را در این استان حفظ کنیم در غیر این صورت با شکست روبه رو می شوند.
جمشیدی گفت: در سال های 89 تا 90 اعتبار خوبی از محل یک درصد کمک دستگاههای اجرایی به ورزش در استان بوشهر جذب شد ولی این اعتبار در سال های 91و 92 حذف شد و سهم هر هیات در این سال ها دو میلیون و 350 هزار ریال بود.
وی با اشاره به محدودیت های اداره های آب و برق در زمینه کمک به بخش ورزش در گرفتن بهای آب و برق اضافه کرد:در سال گذشته پارس جنوبی تنها یک میلیارد و 400 میلیون ریال به بخش ورزش کمک کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان بوشهر تاکید کرد:در بحث ورزش حضور و کمک مردم ضروری است در غیر این صورت سقوط خواهیم کرد در همین زمینه استاندار بوشهر نیز به عنوان مدیر ارشد استان باید با استفاده از منابع موجود به ورزش کمک کند چون این وضعیت زیبنده این استان نیست.
وی افزود: جای تاسف است که برخی از افراد به جای این که به دنبال صعود تیم ها باشند زمینه سقوط آنها را مهیا می کنند همان طور که این مساله باعث سقوط تیم فوتبال شاهین بوشهر و مانع صعود تیم ایران جوان شد.
جمشیدی درباره جذب اعتبارات گفت: استان بوشهر در بخش جذب اعتبارات عمرانی در بخش ورزش برای پنجمین سال متوالی رتبه اول را کسب کرد به گونه ای که در سال گذشته با280 میلیارد ریال اعتبار و 145میلیارد ریال تخصیص جزو استان های برتر کشور بود.
وی در مورد ورزشگاه گناوه اظهار کرد: هر چند این ورزشگاه در جای مناسبی احداث نشده و برای رسیدن به آن احداث زیر یا روگذر واجب است اما روند اجرای آن پیگیری شده و در دو سال گذشته اعتباری نداشته ولی در سال جاری اعتبار خوبی برای آن گرفته شده که با تخصیص آن اجرای آن پیگیری می شود.
جمشیدی با بیان این که اماکن و زمین های ورزشی سند معتبری ندارند و این یک آفت است بیان کرد:اکنون هفت هزار متر مربع زمین در بوشهر شامل 11 پلاک با ارزش بیش از 300 میلیارد ریال خریداری شده و سند آن قطعی است که با احداث این زمین ها عمده مشکل ورزش بوشهر حل می شود.
وی درباره استخر کوثر گفت: با توجه به این که استخر کوثر با عمر کمتر از 15 سال تخریب شد، برای بازسازی آن در سال 91، سه میلیارد و درسال 92 نیز شش میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که با خریداری بهترین مصالح تلاش می شود تا یک و نیم سال آینده این استخر متناسب با شان مردم استان بوشهر در مرکز استان مورد بهره برداری و استفاده قرار گیرد.
وی درباره ورزشگاه 15هزار نفر بوشهر بیان کرد: با وجود این که این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد ولی پیمانکار ناکارآمد است که باعث شده روند احداث این پروژه با کندی پیش برود.
جمشیدی در زمینه جوانان گفت: برنامه های خوبی برای بخش جوانان در نظر گرفته شده ولی اعتبار در این بخش بسیار ناچیز است. ک/2
629/539



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن