تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816932543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا برای آنهایی که به آمریکا اعتماد ندارند آرزوی جهنم می کنید‌؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واکنش تند حجت الاسلام تویسرکانی در جمع دانشجویان به سخنان رییس‌جمهور:
چرا برای آنهایی که به آمریکا اعتماد ندارند آرزوی جهنم می کنید‌؟
نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه غیرقابل اعتماد دانستن دشمن عین زیرکی و هوشمندی است، گفت: چرا برای آن‌هایی که به آمریکا بی‌اعتماد هستند آرزوی جهنم می‌کنید.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی؛ حجت الاسلام تویسرکانی در جمع دانشجویان استان قزوین گفت: نابودی نظام های صهیونیستی، کمونیستی و سرمایه داری از آرمان ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی است و سازش با ظالم و ابرقدرتها ظلم بر مظلومین عالم است.

  حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کل کشور که در آیین اختتامیه خط امام قزوین سخن می گفت با اشاره به شکل گیری تمدن نوین انقلاب اسلامی گفت: مطالبه گری نخستین گام برای رسیدن به این تمدن است و ما اگر از مطالبه گری هایمان در حوزه های مختلف عقب نشینی کنیم تحقق تمدن اسلامی به تعویق خواهد افتاد.

تویسرکانی در ادامه مواردی را که لازمه مطالبه گری است را بیان کرد و  گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری عقلانیت، اجتناب از سیاسی کاری و تکیه نکردن بر اشخاص و دوری از افراط و تفریط از جمله ملزومات این مطالبه گری است.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین افزود:چهار اصل آزادی، استقلال، معنویت و عدالت از اصل هایی هستند که هر جوان باید در پی تحقق آن باشد، البته این چهار اصل بدون شریعت اسلام ناب محمدی امکان پذیر نیست.

تویسرکانی ضمن اشاره بر اهمیت عدالت تصریح کرد: گفتمان عدالت یک گفتمان اساسی است و نظام اسلامی به دنبال تحقق این مفهوم بوده و خواهد بود.

وی در ادامه به بیان شاخص های اسلام امریکایی و اسلام ناب محمدی از نگاه امام پرداخت و اسلام داعش و سکولار و وهابیت را از مصادیق اسلام امریکایی دانست و گفت:منظور از اسلام ناب، اسلام پابرهنه‌گان زمین، مستضعفین، عارفان مبارزه جو، پاک طینتان عارف، برائت از مشرکان و اسلام ولایت مطلقه فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان جنجالی روز گذشته رییس جمهور خطاب به کسانی که می‌گویند عده‌ای در دیپلماسی سیاسی بزدل سیاسی‌اند، خاطرنشان کرد: غیرقابل اعتماد دانستن دشمن عین زیرکی و هوشمندی است؛ چرا برای آن‌هایی که به آمریکا بی  اعتماد هستند آرزوی جهنم می‌کنید، چرا می‌خواهید عده‌ای را به راحتی به جهنم ببرید! همان هایی که شما آنها را بزدل خطاب می کنید عزم خود را برای دفاع از آرمانها در میدان عمل جزم کرده اند.

وی ادامه داد: کسانی که تا دیروز به بهشت فرستادن مردم را اجباری نمی‌دانستند نباید امروز مردم را خیلی راحت به جهنم بفرستند.

وی افزود: ما این بی اعتمادی را بر اساس بیانات امام خمینی(ره) به دست آورده ایم ،دشمن خطاب کردن آمریکا بزدلی نیست، انقلاب اسلامی به‌دنبال نابودی کاخ سفید و ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن