تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802667741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آمریکا و ایران تا ترکیه و عربستان؛ زیر تیغ تهدیدات داعش /آرزوی داعش برای گسترده کردن فتوحاتش تا کاخ سفید و استانبول


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
از آمریکا و ایران تا ترکیه و عربستان؛ زیر تیغ تهدیدات داعش /آرزوی داعش برای گسترده کردن فتوحاتش تا کاخ سفید و استانبول

از آمریکا و ایران تا ترکیه و عربستان؛ زیر تیغ تهدیدات داعش /آرزوی داعش برای گسترده کردن فتوحاتش تا کاخ سفید و استانبول
همه را تهدید ‌می‌کنند؛ از آیت‌الله سیستانی در عراق و اماکن مقدسه در این کشور تا خانه کعبه در عربستان و مشهد مقدس در ایران...داعش نه به کاخ سفید در واشنگتن رحم می‌کند و نه به قبر صدام در تکریت.
به گزارش نامه نیوز، هیچ کس و هیچ چیز از زیر تیغ تهدیدات وحشیانه داعش، سالم به در نرفته است...در حالی که ثروتمندترین و مجهزترین گروه تروریستی جهان نام گرفته است، خلافت اسلامی تشکیل داد، خلیفه‌اش را معرفی و به بالای منبر برد و کابینه اش را راه انداخت.

حکومت اسلامی در عراق و شام (داعش) که چند چاه نفت را در سوریه و عراق در اختیار گرفت و بزرگترین سد عراق را به تصرف خود درآورد، اکنون با حملات هوایی آمریکا پس از جنایات وحشیانه علیه ایزدی‌ها و کردها و مسیحیان و شیعیان و اهل تسنن در سوریه و عراق دست و پنجه نرم می کند. حملاتی که به درخواست دولت عراق و پس از گذشت بیش از سه ماه از آغاز پیشروی‌های داعش در خاک عراق صورت گرفت.

داعش اما لجام گسیخته به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی‌کند، هدف و غایت اصلی خود را تخریب اماکن مقدسه در عراق و ایران عنوان کرده است و به پیروان خود وعده از بین بردن رافضی‌ها را داده، از سوی دیگر «کعبه» خانه خدا در مکه‌ی عربستان را شرک می‌خوانند و با دشنام به پادشاه عربستان به مسلمان وعده فتح عربستان و برافراشتن حکومت اسلامی می دهند و می‌گویند: «جهاد دری از درهای بهشت است...به عربستان باز خواهیم گشت.»

کاخ سفید آمریکا نیز یکی دیگر از اهداف داعش برای فتح الفتوحات است، عناصر داعش اعلام کردند که روزی پرچم خلافت اسلامی خود را در کاخ سفید برافراشته خواهند کرد. این گروه به «آیت الله سیستانی» مرجع مورد احترام شیعیان نیز حمله کرده و در بیانیه‌ای عنوان کردند: مرجعیت شیعه در عراق، فردی به نام «علی سیستانی» است که باقی مانده از نسل صفویان است، ما به تمامی شیعیان هشدار می دهیم که «علی سیستانی» باید از عراق خارج شود، در غیر این صورت وی را خواهیم کشت.

ترکیه، اردن، بحرین و کویت نیز از تهدیدات داعش در امان نبودند؛ نکته جاب توجه اما خط و نشان داعش برای قبر و جنازه صدام است که اهالی تکریت، زادگاه رئیس جمهور اسبق عراق را به انتقال جسد وی از مقبره خانوادگی و انتقال آن به مکانی نامعلوم، وادار کرد.

در ادامه به برخی از تهدیدات این گروه تروریستی اشاره شده است؛

کشوری که داعش آن را تهدید کرد
اظهارات تهدید آمیز
اردن یکی از اعضای گروه تروریستی داعش وعده داد که چندین تن مواد منفجره را در اردن مفجر خواهد کرد، این عضو داعش با انتشار فیلمی که به سرعت در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، تأکید کرد که چندین تن مواد منفجره را در اردن منفجر خواهد کرد. وی همچنین پس از پاره کردن گذرنامه اردنی خود، آن را در آتش انداخت.
  ترکیه گروه تروریستی داعش با طرح این ادعا که ترکیه آب رود فرات را به سوی پایتخت این گروه در سوریه بسته است، تهدید کرد که استانبول را آزاد خواهد کرد. ابوموسی کارمند رسانه ای داعش گفت: از خدا می خواهم که دولت مرتد ترکیه در تصمیم خود تجدید نظر کند در غیر اینصورت ما درباره آزادی استانبول تصمیم خواهیم گرفت. وی تصریح کرد: این یک تهدید است اگر آنها سد آتاترک بر روی رود فرات را باز نکنند ما آن را از استانبول خواهیم بست.

آمریکا مدیر دفتر رسانه‌ای داعش اعلام کرد که داعش آمریکایی‌ها را در همه جا شکست می‌دهد و با بر افراشتن پرچم خود در کاخ سفید، در آمریکا خلافت اسلامی اعلام می‌کند. وی از آمریکا خواست به جای حمله هوایی به عناصر این گروه، سربازان خود را به عراق بفرستد تا داعش آن‌ها را شکست دهد.
عربستان گروه داعش تهدید کرد که درگیری با گروه "جبهه النصره" را به عربستان منتقل می‌کند. در پی اعلام دستگیری اعضای گروهک وابسته به داعش در عربستان، این گروه در بیانیه‌ای تهدید کرد مبلغان سعودی و کویتی از جمله "عدنان شافی العجمی" و "عدنان العرعور" را که از جبهه النصره حمایت می‌کنند، به قتل خواهد رساند.

کویت سرکرده گروهک تروریستی داعش در خبری تایید نشده تهدید به اشغال کویت کرد تا به گفته خود از آمریکا انتقام بگیرد. روزنامه " السوسنه " اردن هم با انتشار گزارشی در این رابطه اعلام کرد: ابو بکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام " داعش " که خود را خلیفه مسلمین در عراق اعلام کرده تهدید کرده است برای مبارزه با آمریکا حاضر است خاک کویت را اشغال کند.   ایران گروهک تروریستی داعش همچنین ایران را به حمله تهدید کرد. این گروه تروریستی در بیانیه‌ای توهین آمیز اعلام کرد که «رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد آنها در نجف، کربلاء و سامرا است.در بیانیه این گروه آمده است بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

بحرین تعدادی از عناصر داعش که بحرینی بودند، مقابل دوربین گذرنامه های خود را پاره کرده و سران این کشور را به مرگ تهدید کردند.


 




1393/5/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن