تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816930565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارکها، اقامتگاه نخست مسافران تابستانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پارکها، اقامتگاه نخست مسافران تابستانی بروجرد - ایرنا - با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی، پارکهای بروجرد مملو از مسافرانی است که برای تابستان گذرانی چند روزی در این شهر توقف می کنند.


این شهرستان به دلیل قرارگرفتن در مسیر جنوب و استانهای غربی و همچنین برخورداری از آب و هوای مطلوب در این فصل از سال توقفگاهی مناسب برای مسافران است.
پارکهای بروجرد به دلیل قرار گرفتن در مسیر خیابانهای اصلی بیش از سایر اقامتگاههای شهرستان پذیرای مسافران است و هم اکنون در اغلب پارکهای بروجرد از جمله پارکهای صامتیه، معلم، شهید بهشتی، تپه شهدا، مادر و بلوار بهشت ، شاهد برپایی چادرهای مسافرتی هستیم که مسافران یکی دو شب را در این اماکن اقامت می کنند.
یکی از مسافرانی که از استان خوزستان به بروجرد سفر کرده است گفت: دو شب در پارک شهید بهشتی بروجرد اسکان داشته ایم که با وجود سرویس بهداشتی، وسیله بازی کودکان، نزدیک بودن به اغذیه فروشیها و از همه مهمتر وجود گشت نیروی انتظامی ، احساس امنیت و آرامش می کنیم.
ˈرضا اسماعیلیˈ افزود: آب و هوای شهرستان بروجرد در این موقع از سال قابل مقایسه با استانهای جنوبی و خوزستان نیست، زیرا خنک و سالم است و تر جیح دادیم به جای اسکان در مدارس و مهمانپذیرهای بروجرد چند شبی را در این پارک اقامت نماییم.
وی تاکید کرد: با توجه به استقبال مسافران از پارکهای بزرگ شهرستان بروجرد، مسوولان می توانند سازماندهی شده تر پذیرای مسافران باشند و اماکنی خاص در پارکها را با حفظ امنیت، تنها برای مسافران در نظر بگیرند.
یکی دیگر از مسافران شیرازی که قصد سفر به غرب کشور را دارد ، گفت: طی سالهای گذشته نیز چند باری به بروجرد سفر کرده و در پارکهای این شهرستان اقامت کرده ایم .
ˈ کاظم محمدیˈ اضافه کرد: علاوه بر مسافران ، شهروندان بروجردی نیز علاقه خاصی به طبیعت گردی و خوردن شام در فضای باز دارند و این موضوع را در هر بار سفر به بروجرد مشاهده کرده ایم.
وی اضافه کرد: حالا که مردم و مسافران استقبال خوبی از پارکها می کنند، شهرداری و متولیان این امر باید امکانات رفاهی را در پارکها افزایش دهند زیرا امکانات موجود جوابگوی شهروندان و مسافران در فصل تابستان نیست.
وی افزایش اغذیه فروشیها، افزایش سرویسهای بهداشتی، مکان برای شستن ظروف و آب آشامیدنی، ایجاد نمایشگاه محصولات فرهنگی و حتی اجاره چادرهای مسافرتی را از کمبودهای موجود در برخی پارکهای بروجرد عنوان کرد.
مسوول سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بروجرد گفت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی و به منظور پذیرایی از مسافران اقداماتی در سطح فضای سبز شهری و بوستان های شهر انجام شده است.
ˈعلیرضا برق دهندهˈ افزود: نظافت سطوح فضای سبز و معابر پارکها، تجهیز سرویس های بهداشتی به لحاظ شیرآلات و مایع دستشویی، تجهیز نمازخانه های سطح پارکها، بازسازی وسایل بازی کودکان در پارکها، سرویس کامل آبنماها و فواره ها، تامین امنیت داخل پارکها جهت اسکان موقت مسافران از جمله اقدامات این سازمان بوده است.
وی آموزش نیروهای سازمان در خصوص برخورد مناسب و راهنمایی مسافران، تامین روشنایی پارکها و بلوارها و میادین، تجهیز مبلمان پارکی، تهیه کیسه های پلاستیکی جمع آوری زباله را از دیکر اقدامات این سازمان در راستای خدمات دهی به مسافران دانست.
وی اظهار داشت: از حداکثر امکانات موجود برای پذیرایی از مسافران تابستانی استفاده شده تا اوقات خوشی را در بروجرد سپری کنند.
حدود 100 پارک در بروجرد وجود دارد که مجموعه تفریحی ترنجستان، پارک فدک، پارک مادر، پارک معلم و شهید بهشتی به دلیل قرارگیری در معابر اصلی هر ساله مورد توجه مسافران بوده است.
7189/542



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن