تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت افزایش فضای ورزشی هریس/ مجموعه ورزشی شهرستان تجهیز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
ضرورت افزایش فضای ورزشی هریس/ مجموعه ورزشی شهرستان تجهیز می شود
تبریز- خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بازدید از امکانات ورزشی شهرستان هریس از تجهیز مجموعه ورزشی این شهرستان به منظور رفاه حال ورزشکاران خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد شروین اسبقیان صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس شورای اسلامی و روسای هیات های ورزشی شهرستان هریس بر ضرورت افزایش فضای ورزشی این شهرستان تاکید کرد. مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با حضور در استخر بخش خصوصی در حال احداث در شهر هریس، زمین فوتبال و سالن ورزشی شهر زرنق اظهار داشت: میزان فضای ورزشی هریس در شان مردم ورزش دوست این شهرستان نیست هرچند با تکمیل پروژه های در حال ساخت شاهد افزایش این میزان خواهیم بود.

وی ادامه داد: هم اکنون بازسازی چمن و حصار کشی مجموعه ورزشی شهر هریس به یکی از بزرگترین دغدغه های اداره  کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تبدیل شده که دستورات لازم برای اتمام این طرح صادر شده است. اسبقیان با اشاره به ضرورت حمایت ویژه از ورزش بانوان گفت: خوشبختانه در سال های اخیر بانوان گرایشات زیادی به ورزش پیدا کرده و قهرمانان زیادی از میان این قشر به مسابقات جهانی اعزام شده و افتخار آفرینی کرده اند. وی افزود: باید با ایجاد فضاهای لازم و همچنین استفاده از فارغ التحصیلان این رشته در هیات های مختلف گامی در جهت ارتقای ورزش بانوان برداریم. مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص ضرورت طرح استعدادیابی در تمامی شهرستان ها و به خصوص هریس گفت: می توان به کمک آموزش و پرورش ظرفیت های لازم را در این خصوص ایجاد کرد، همچنین مبارزه با اعتیاد و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، اخلاق مداری در ورزش، توسعه فرهنگ دینی و پهلوانی، افزایش ورزشکاران سازمان یافته و توسعه ورزش همگانی باید در دستور کاری روسای هیات ها قرار گیرد. توجه به ورزش همگانی زمینه ساز سلامت روحی و جسمی جامعه امام جمعه شهرستان هریس نیز توجه به ورزش همگانی را واجب دانسته و افزود: ورزش همگانی مهمترین مقوله در ایجاد سلامتی جسمی و روانی در جامعه است و ورزش درمانی در تمامی زمینه های زندگی باید جاری شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرستان گفت: باید تمامی اقشار شهرستان از این امکانات بهره مند شده و گامی در جهت سلامتی خود بردارند. وی اداه داد: سرمایه هر کشوری جوانان آن مملکت هستند و بایستی به نیازها و خواسته های جوانان توجه ویژه داشته باشیم و با تمام قوا به جنگ مواد مخدر و شبیخون فرهنگی دشمنان برویم. احمدی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ساخت اماکن ورزشی بی نظیر دانسته و تصریح کرد: خوشبختانه دولت توانسته است در ساخت اماکن ورزشی به خوبی عمل کند که نتیجه این توجه را می توانیم در مبارزه با بیماری ها، اعتیاد و معضلات اجتماعی ببینیم. توسعه ورزش های قهرمانی و همگانی در میان بانوان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به استعدادهای بالایی که این شهرستان دارا است باید سرانه فضای ورزشی افزایش یافته و همچنین ورزش های قهرمانی و همگانی در میان افراد گسترش یابد. عباس فلاح باباجانی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه ویژه به ورزش بانوان در هریس گفت: بانوان می توانند در صورت تامین امکانات به عنوان سفیران ورزشی ایران به بازی های جهانی اعزام شوند که باید در این جهت تلاش کرد.

وی همچنین افزود: حرکت های بسیار خوبی در ورزش استان دیده می شود که حاصل تلاش شبانه روی و برنامه ریزی دقیق و راهبردی در بخش های ورزش و جوانان است. فلاح در : شهرستان هریس را می توان یکی از مستعدترین شهرستانه ها در بخش ورزش دانست و با استعدادیابی و برگزاری رقابت های استانی شکوفایی و رشد را در ورزش هریس خواهیم دید. فعالیت 27 هیئت ورزشی در هریس فرماندار هریس نیز از فعالیت 27 هیات ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: 20 هیئت مخصوص آقایان و هفت هیئت نیز مخصوص بانوان در این شهرستان فعالیت می کنند. حسن یحیوی ادامه داد: ورزش شهرستان هریس با توجه به پتانسیل بالا،  نیاز به بهبود و ارتقا دارد و نداشتن مربی بانوان، کمبود نیروی انسانی متخصص در ورزش، نبود خوابگاه ورزشی از مشکلات این شهرستان در بخش ورزش است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیشرفت 100 درصدی ورزشکاران سازمان یافته و برگزاری همایش های پیاده روی متعدد در شهرستان از مهمترین اقدامات در زمینه ورزشی بوده است.


۱۳۹۳/۵/۲۱ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن