تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803488209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تجهیز فرودگاه های آذربایجان شرقی با افزایش سفرهای تابستانی/ پارکینگ طبقاتی در فرودگاه تبریز ساخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
ضرورت تجهیز فرودگاه های آذربایجان شرقی با افزایش سفرهای تابستانی/ پارکینگ طبقاتی در فرودگاه تبریز ساخته می شود
تبریز- خبرگزاری مهر: ضرورت تجهیز فرودگاه های آذربایجان شرقی با آغاز دور جدیدی از سفرهای تابستانی از جمله خواسته های استاندار آذربایجان شرقی از مسئولان فروگاه های استان در جلسه مشترک بوده است.



به گزارش خبرنگار مهر، استاندار آذربایجان شرقی شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیران اداره کل فرودگاه های آذربایجان شرقی اظهار داشت: هم اکنون با آغاز فصل جدیدی از سفرهای تابستانی مسافران زیادی شهر تبریز را به عنوان مقصد گردش خود انتخاب کرده اند که با افزایش تعداد مسافران، فرودگاه های استان نیز باید پاسخگوی جابجایی این تعداد مسافر باشند. اسماعیل جبارزاده ادامه داد: حمل و نقل هوایی همواره تاثیر بسزایی درتوسعه گردشگری داشته است و با توجه به رشد روز افزون شهر تبریز و همچنین برنامه های فرهنگی برگزار شده در این شهر طی ماه های آتی، باید شاهد برنامه ریزی فرودگاه تبریز برای این شرایط باشیم. وی همچنین با اشاره به ضرورت اتمام باند بتنی فرودگاه تبریز گفت: این پروژه از سال ها پیش آغاز شده است و باید هرچه زودتر شاهد تکمیل آن باشیم زیرا این باند یکی از ضروریات فرودگاه تبریز است. جبارزاده ادامه داد: همچنین گمرک هوایی کارگو باید هرچه زودتر در فرودگاه تبریز به کار بیفتد که این امر نیازمند تلاش جدی مسئولان فرودگاه است تا هرچه زودتر شاهد فعال شدن این فرودگاه در بحث صادرات و واردات هوایی باشیم. وی با اشاره به جمع آوری گیت ورودی این فرودگاه گفت: این امر کار پسندیده ای بود که موجبات رضایت شهروندان را فراهم کرده است. استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر شرکت های هواپیمایی به فعالیت دراین فرودگاه علاقه خاصی نشان داده اند که این امر به جایگاه ویژه این فرودگاه اشاره دارد. وی همچنین با اشاره به فرودگاه سهند تبریز نیز گفت: این فرودگاه گزینه خوبی برای جنوب استان و استان های همجوار و همچنین جایگرین فرودگاه تبریز در مواقع اضطراری است و باید همیشه آماده عملیاتی شدن باشد. استاندارآذربایجان شرقی ادامه داد: باید برای ادامه فعالیت این فرودگاه تلاش های لازم انجام گیرد و پروازهای آموزشی و تفریحی به سمت این فرودگاه هدایت شوند. وی با اشاره به ضرورت برخورد مناسب کارکنان فرودگاه ها گفت: کسی که در فرودگاه تبریز خدمت می کند باید از هر نظر آماده برخورد خوب و شایسته با مسافران باشد، چه بسا یک برخورد نامناسب همه زحمات را زیر سوال می برد. جبارزاده ادامه داد: اولین مکانی که یک مسافر با آن برخورد می کند فرودگاه ها و ترمینال های آن شهر است و در صورتی که در این مکان ها برخورد مناسبی با مسافر انجام نگیرد خاطره نامناسبی از آن شهر در ذهن گردشگر حک می شود که با توجه به این مساله نباید باعث ایجاد ذهنیت بد در افراد شد.

وی افزود: به همین دلیل باید تجهیزات مناسبی در فرودگاه ها نصب شده و شاهد زیباسازی فضای فرودگاه ها و ترمینال های استان باشیم. امضای قرارداد با بخش خصوصی جهت ساخت پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز مدیر کل فرودگاه های استان نیز در این دیدار از احداث ترمینال جدید در فرودگاه این شهر خبر داد و گفت: شهر تبریز نیاز ویژه ای به احداث ترمینال جدید در فرودگاه دارد زیرا ترمینال فعلی پاسخگوی نیاز مسافران نیست به همین دلیل تفاهمنامه ای با شهرداری تبریز و همچنین بانک شهر برای احداث ترمینال جدید بسته شده است. مصطفی صفایی ادامه داد: همچنین از سوی دیگر به منظور احداث پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز قرارداد ویژه ای با سرمایه گذار بخش خصوصی بسته شده است که امیدواریم کار ساخت این پارکینگ هرچه زودتر آغاز شود. وی همچنین با اشاره به ضرورت افزایش تعداد پروازها از این فرودگاه گفت: افزایش تعداد پروازها و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از جمله مهم ترین برنامه هایی است که در نظر گرفته ایم. صفایی همچنین تجهیز فرودگاه تبریز را امری ضروری دانست و گفت: باید در شهر تبریز فرودگاهی داشته باشیم که در شان این شهر باشد، به همین دلیل کار اتمام ساخت باند بتنی فرودگاه از جمله اولویت های این اداره کل است. وی افزود: بتن ریزی این باند به سرانجام رسیده و سیستم روشنایی آن نیز به زودی نصب می شود. مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی همچنین در خصوص تعداد پروازها و مسافران از این فرودگاه نیز گفت: تعداد پروازها در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 13 درصد و تعداد مسافران جابجا شده، 28 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تمهیدات انجام گرفته به تعداد پروازها و مسافران این فرودگاه افزوده شود.


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۰۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن