تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارگناوه: خدمات نظام با ایده های نو درهفته دولت بیان شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندارگناوه: خدمات نظام با ایده های نو درهفته دولت بیان شود گناوه - ایرنا - فرماندارگناوه گفت: خدمات نظام وعملکرد دولتمردان درهفته گرامیداشت دولت ازسوی دستگاه های اجرایی شهرستان با ایده و روش های نو به مردم تبیین و ارایه شود.


به گزارش ایرنا، عبدالنبی یوسفی روزسه شنبه درجلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت این شهرستان افزود: عملکرد و خدمات دولت تدبیروامید درعرصه های مختلف چشمگیر و مثبت بوده که باید این موفقیت های ارزشمند به آحاد جامعه اطلاع رسانی شود.
وی بابیان این که شهیدان والامقام رجایی و باهنر بهترین الگوی خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: هفته دولت، فرصت مناسبی برای دستگاههای اجرایی است تا عملکرد حوزه های خود بویژه دریک سال اخیر را به عموم مردم تشریح و اطلاع رسانی کنند.
فرماندارگناوه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نظام های برجسته در دنیا است که ازشاخصه و ویژگی های برجسته و ممتازی برخوردار و بر پایه مردم سالاری و ولایت مداری بنیان نهاده شده است.
وی گفت: مردم ایران ازهر گروه و سلایق بارها باحضور گسترده درعرصه های انقلاب بویژه انتخابات در سرنوشت کشور خود دخیل و مشارکت داشته اند.
یوسفی بیان کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان باید درتحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر وامید بویژه ارایه خدمات شایسته به مردم است، مجدانه بکوشند.
وی با بیان این که حق مردم است که از مسوولان در مورد عملکرد و دیگر خواسته ها توضیح بخواهند و انتقاد منصفانه کنند، گفت: باید بپذیریم که درهفته گرامیداشت دولت حرفی برای گفتن به مردم برمبنای آن اعتماد و تفویض اختیاری که به ما دادند، داشته باشیم.
یوسفی بیان کرد: اگر درجامعه ای نقد برپایه انصاف وجود داشته باشد، نقاط قوت و ضعف ها بیشتر احساس خواهد شد و توسعه و پیشرفت شتاب خواهد گرفت.
وی بر تقویت روابط عمومی های ادارات شهرستان که زبان گویای مدیران هستند تاکید کرد و از روسای اداراتی که روابط عمومی فعالی ندارند خواست تا یک نفر را مشخص کنند.
فرماندارگناوه با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه این شهرستان گفت: خبرنگاران از جایگاه ممتازی درجامعه برخوردارند و با سختی های زیاد در آگاه سازی و روشن بخشی مردم تلاش می کنند.
مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه با گرامیداشت روز خبرنگار، 80 سال رسالت خبری و برنامه ها و سیاست های ایرنا در دولت تدبیر و امید را بیان کرد.
نعمت اله بهروزی افزود: پیگیری دیدگاهها و اندیشه های والا و بنیادین معمار کبیر انقلاب و رهبرمعظم انقلاب و حرکت در مسیر سیاست ها و رویکردهای اعتدالی دولت تدبیر و امید از مهم ترین محورهای سازمان خبرگزاری جمهوری در برهه کنونی است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ازدیگر برنامه های اولویت دار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوره جدید عنوان کرد و گفت: دراین ارتباط مراکز و دفاتر ایرنا عملکرد شایانی داشته اند طوری که در نخستین همایش ملی تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثاروشهادت به عنوان خبرگزاری برتر درکشور معرفی شد.
وی از فرماندار گناوه خواست به منظور تقویت و فعال کردن روابط عمومی های ادارات نشستی برگزار شود.
مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه از آمادگی این رسانه برای انعکاس ارایه نقطه نظرات و دیدگاههای اقشار فرهیخته، نخبگان و کارشناسان برای توسعه و پیشرفت این شهرستان خبر داد.
وی بر همکاری دستگاههای اجرایی درارایه عملکرد و خدمات دولت به رسانه ها تاکید کرد و گفت: ایرنا در گرامیداشت هفته دولت تمام توان و تلاش خودرا برای پوشش خبری برنامه های این هفته بکار خواهد بست.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن