تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نابسامانی در خیابان های پایتخت گز ایران/ از دست اندازهای بلند و کوچک تا خیابان های خاکی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری مهر گزارش می دهد/
نابسامانی در خیابان های پایتخت گز ایران/ از دست اندازهای بلند و کوچک تا خیابان های خاکی
شهرکرد - خبرگزاری مهر: آسفالت های کنده شده، دست انداز های کوتاه و بلند و گودال های کوچک و بزرگ، نبود جای پارک و ... از مهمترین ویژگی های حال حاضر خیابان های اصلی شهر بلداجی است که در پی عملیات پروژه های در دست اقدام این شهر ایجاد وهم اکنون موجب نارضایتی مسافران و گردشگران این منطقه شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، شهر بلداجی یکی از مناطق مهم استان چهارمحال و بختیاری در تولید گز محسوب می‌شود، وجود کارگاه های تولید گز بسیار و تولید گز با کیفیت در این شهر موجب شهرت کشوری و جهانی این شهر شده است.

نام گز بلداجی در بسیار از شهر های کشور به عنوان برند مطرح شده و بسیاری از مردم بلداجی را نام یک شرکت تولیدی خاص قلمداد می کنند اما اگرچه بلداجی در کل یک برند شناخته شده در گزسازی مطرح شده و همه آن را می شناسند اما اصل بلداجی نامی شهری در استان چهارمحال و بختیاری است که بالای 80 کارگاه گز سازی در آن مشغول به تولید این محصول هستند. شهرت بالای گز بلداجی وشناخته شدن شهر بلداجی موجب شده است مسافران بسیاری به این شهر سفر کنند تا از نزدیک این شهر کوچک را بینند وگز تازه تولیدی این شهر را خریداری کنند و به سوغات ببرند. بعد از ماه رمضان ورود مسافر و گردشگر به استان چهارمحال و بختیاری افزایش شدیدی داشته است و این در حالی است است بیشتر مسافران به سمت شهر بلداجی و تالاب چغاخور می روند. در این بین اما خیابان های اصلی شهر بلداجی هم اکنون به واسطه انجام پروژه هایی از جمله پروژه فاضلاب وضعیت نامطلوبی پیدا کرده است.

خیابانها از خاک پوشیده و موجب ایجاد گرد و غبار در خیابان ها شده و همچنین رفت و آمد در شهر با وجود کنده شدن خیابان ها بسیار سخت و مشکل شده است.  آسفالت های کنده شده، دست انداز های کوتاه و بلند و گودال های کوچک و بزرگ، نبود جای پارک در کنار خیابان و ... از مهمترین ویژگی های خیابان های اصلی شهر بلداجی است که موجب نارضایتی مسافران شده است.  تردد در خیابان های اصلی شهر بلداجی بسیار سخت است یکی از مسافران استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام نارضایتی از وضعیت خیابان های شهر بلداجی، بیان کرد: مسافران بسیاری هم اکنون وارد شهر بلداجی می شوند و تردد در خیابان های این شهر بسیار سخت شده است و به علت وجود گودال های کوچک و بزرگ و دست انداز احتمال خسارت به خودرو ها وجود دارد. وی گفت: پروژه های عمرانی باید در زمانی که ورود مسافر و گردشگر کم است مانند ماه رمضان انجام گیرد نه این زمان که مسافر و گردشگر زیادی وارد شهر می شود. وی ادامه داد: ضرورت دارد برنامه منسجمی برای انجام چنین پروژه هایی در شهر اتخاذ شود تا موجب نارضایتی مردم و مسافران و گردشگران نشود.

یکی دیگر از مسافران که در حال حرکت شهر به سمت تالاب چغاخور بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه وضعیت شهر بلداجی خوب نیست و ما با توجه به اینکه برای بازدید از این شهر آمده بودیم از وضعیت خیابان ها راضی نیستیم. وی گفت: گرد و خاک همه جا را فرا گرفته بود و موجب شد تمایلی برای ایستادن در شهر و خرید گز و شیرینی جات نداشته باشیم. تاکید بخشدار بر تسریع انجام پروژها با وجود ورود مسافر و گردشگر بخشدار بلداجی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون در شهر بلداجی دو پروژه در حال انجام است که یکی پروژه فاضالاب و یکی هم تعریض خیابان تا میدان شهدا است. اسفندیار کریمی ادامه داد: با توجه به اینکه هم اکنون در زمان پیک ورود مسافر و گردشگر به منطقه هستیم به اداره آب و فاضلاب نیز اعلام کرده ایم که این پروژه را سریع تر انجام دهند تا مشکلات در این منطقه کمتر شود. وی در جواب به سئوال خبرنگار مهر درباره اینکه پروژه فاضلاب کی تمام می شود تا مشکلات این منطقه کمتر شود، افزود: پروژه فاضلاب یک طرح چهار ماهه است و هم اکنون پروژه فاضلاب تا میدان شهدا انجام شده و هم اکنون نیز حفاری به سمت بخشداری در حال انجام است. وی بیان کرد: تمهیداتی برای بهتر شدن رفت و آمد در خیابان انجام می شود و در شورای اداری نیز یه شهرداری و شرکت آب و فاضلاب تاکید شده است که تسریع در انجام پروژه شود و با افزایس دستگاهها زمان انجام پروژه ها را کاهش دهند تا در این ایام که مسافران بسیاری وارد منطقه می شوند مشکلات کمتر داشته باشیم.

 مشکلات تردد تا هفته آینده بر طرف می شود شهردار بلداجی نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بحث پروژه فاضلاب در خیابان های شهر موجب ایجاد مشکلات کنونی شهر بلداجی در تردد شده است. مسعود خوشکام افزود: پیمانکار این پروژه با شهرداری قرارداد ندارد اما ما با نشستی که با این پیمانکار داشتیم، این پیمانکار قول تسریع در انجام این پروژه را داده است. وی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده پیش بینی می شود تا هفته آینده مشکلات تردد در خیابان اصلی شهر بلداجی بر طرف شود و تمهیدات برای رفت و آمد مناسب در شهر انجام می شود.












۱۳۹۳/۵/۲۱ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن