تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش قابل توجهی از نتایج بسته حمایتی امسال تحقق خواهد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سخنگوی اقتصادی دولت؛ بخش قابل توجهی از نتایج بسته حمایتی امسال تحقق خواهد یافت تهران - ایرنا - سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با اجرای بسته حمایتی بخش قابل توجهی از نتایج این بسته امسال قابل مشاهده خواهد بود.


به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در حاشیه همایش «تبیین سیاست های اقتصادی دولت برای خروج از رکود» در سالن اجلاس سران در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص تحقق بسته، افزود: تاکنون وعده هایی که دولت تدبیر امید به مردم داده تحقق یافته است.
وی ادامه داد: کاهش نرخ تورم، تقدیم بودجه پیش از موعد مقرر به مجلس و تخصیص منابع هدفمندی به بهداشت و تولید از جمله وعده های دولت یازدهم بوده که تاکنون تحقق یافته است.
وی اظهار داشت: از 43 هزار و 900 میلیارد تومان طرح های تملک دارایی سرمایه ای که می خواستیم استفاده کنیم تخصیص و تمرکز قابل توجهی صورت گرفته به طوری که 9 هزار و 500 میلیارد تومان با همین سیاست معطوف به طرح هایی شده که تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.
وی اظهار داشت: بسته خروج از رکود درصدد است که قدرت وام دهی بانک ها را افزایش دهد و نیاز بنگاه ها که مهمترین مشکل است، از این تنگنا خارج شود.
اقتصام(3)ن.س/9123**1558



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن