تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798482011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکارهای توسعه گمیشان با حضور مسوولان استان گلستان بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راهکارهای توسعه گمیشان با حضور مسوولان استان گلستان بررسی شد گمیشان - گرگان - ایرنا- راهکارهای توسعه گمیشان در نشست نمایندگان رسانه ها، مسوولان استان گلستان، فرماندار و مدیران اجرایی این شهرستان بررسی شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری گلستان روز دوشنبه در این نشست گفت: شهرستان گمیشان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری و اقتصادی زیادی می باشد که با اندکی درایت و مدیریت می توان آنها را شکوفا کرد.
ˈعلی مرگدریˈ با اشاره به مواهب خدادادی در گمیشان و از جمله تالاب بین المللی این شهرستان اظهار کرد: از تالاب بین المللی گمیشان و با حفظ منابع زیست محیطی آن می توان به نحو مطلوب استفاده کرد که در این خصوص به اداره کل حفاظت محیط زیست استان از طرف استانداری ماموریت داده شد تا یک طرح گردشگری مناسب پیش بینی و عملیاتی شود.
وی افزود: با مدیریت و تعامل به موقع و پیگیری برای احیای مجدد بندر تجاری خواجه نفس که از سال 82 تاکنون راکد مانده بود، نیز در راستای توسعه شهرستان تلاش می شود.
مرگدری با بیان اینکه هم اینک با پیگیری انجام شده فعالیت آن مجددا احیا شده است، یادآور شد: همچنین با توسعه سایت میگوی گمیشان می توان شکوفایی، اشتغالزایی پایدار و رونق اقتصادی را برای شهرستان و استان گلستان به ارمغان آورد.
فرماندار گمیشان نیز در سخنانی با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها بستر ساز توسعه کشور هستند که برای بازگویی حقیقت، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش گرفته اند و با این اقدام به شکوفایی همه جانبه کشور کمک می کنند.
ˈامانگدی ضمیرˈ اضافه کرد: شهرستان مرزی گمیشان با مجموع جمعیتی بالغ بر 63447نفر جمعیت ومساحتی 1/1286کیلومتر مربع، از لحاظ موقعیت عمومی در شمال غرب استان گلستان قرار گرفته که از شمال به مرز سیاسی وجغرافیایی کشور ترکمنستان واز شرق به شهرستان آق قلا، از غرب به دریای خزر واز جنوب به شهرستان ترکمن محدود می باشد.
وی همچنین تصریح کرد: گمیشان با ویژگی های اقلیمی خاص و موقعیت منحصر به فرد می تواند به یکی از قطب های مهم تجاری، دامداری و کشاورزی در شمال کشورتبدیل شود.
به گفته ضمیر گمیشان با دارابودن بیش از 80 سال قدمت ، آثار تاریخی و تپه های باستانی یکی از قدیمی ترین شهرستان های استان گلستان است.
وی ادامه داد: از عوامل عمده اقتصادی که ظرفیت های بالقوه گمیشان را در سطح ملی و بین المللی ارتقا داده و می دهد سایت پرورش میگو، پروژه چند منظوره بندر خواجه نفس، ناحیه صنعتی روستایی با بیش از30 کارگاه تولیدی، شرکت تقلیل فشار گاز قلعه جیق، تالاب بین المللی (غنی ترین پناهگاهای حیات وحش خصوصاˈپرندگان مهاجر)، ماهیان خاویاری در سواحل این شهرستان، شرکت های خاویاری، تعاونی پره و 65هزار هکتار اراضی زیر کشت منطقه است.
به گفته وی وجود افزون بر 150هزار راس انواع دام، کارخانه های بزرگ وکوچک و شرکت های تعاونی شهری و روستایی، صنایع دستی مانند قالیچه، قالی، گلیم، نمد، پشتی، روسری ترکمنی و جاجیم از دیگر توانمندی های این شهرستان می باشد.
ˈقدس علویˈ مدیرکل شیلات استان گلستان نیز گفت: امیدوارم که پروژه میگوی گمیشان به قطب پرورش میگو و ماهی کشور و سرزمین مروارید سفید تبدیل گردد.
وی اضافه کرد: در این شهرستان با وجود سواحل و اراضی لم یزرع شرایط را برای پرورش میگو و ماهی می توان مهیا کرد و از این فرصت ها برای اشتغالزایی و توسعه شهرستان استفاده کرد.
این نشست در پی بازدید یکروزه افزون بر 30 خبرنگار رسانه های استان از قابلیت ها و توانمندی های شهرستان گمیشان از جمله سایت پرورش میگو، موزه مردم شناسی و آثار باستانی و با حضور معاون برنامه ریزی استانداری، مدیرکل شیلات، معاون بنادر و دریانوردی گلستان و فرماندار گمیشان برگزار شد.
601



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن