تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804692231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ساری : دولت راه موفقیت را با اتحاد و همدلی مردم پیمود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار ساری : دولت راه موفقیت را با اتحاد و همدلی مردم پیمود ساری - ایرنا - فرماندار مرکز مازندران گفت : دولت با هدف ایجاد و آرامش در جامعه و همسو با تاییدات رهبری معظم گام سخت در شکوفایی اقتصادی و اجتماعی ،قدرت نمایی سیاسی در پرونده هسته ای برداشت و تاکنون در این راه با اتحاد مردمی موفق بوده است.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری نشست ˈحرکت هدفمند در زمینه توسعه پایدار ˈبا بهره گیری از خرد جمعی شخصیت ها و نخبگان و صاحب نظران در جهت برنامه ریزی با حضور ˈ جواد واحدی ˈ فرماندارمرکز استان و مدیران دولتی و خصوصی ،شخصیت های فرهنگی ،اقتصادی وتجاری،اجتماعی ،نظام مهندسی ،خیرین روز دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
ˈ واحدی ˈ فرماندارمرکز استان در این نشست به عملکرد دولت و اقدامات مهم اشاره داشت و خاطر نشان کرد : مردم به راحتی همه وقایع سیاسی و اقتصادی را لمس می نمایند و تورم که به 22 درصد رسیده را شاهدند .
فرماندار ساری با اشاره به درایت استاندار و معاون سیاسی در جهت تبیین اقدامات در دست اجرای دولت در سطح استانی و شهرستانی گفت : با پیگیری ها و درایت استاندار بارقه های امید درمباحث مختلف اقتصادی ،گردشگری و کشاورزی در استان شاهد هستیم.
وی افزود : ساری برای توسعه و رشد نیاز به همگرایی و همسویی دارد همتی که همیشه در سال ها ی قبل در گام بعدی به گل می نشست.
وی باردیگر با تاکید برهمدلی مدیران ساروی ،فضای توسعه ایی و رشد عمرانی و اجتماعی ساری را بسیار عالی برشمرد و اظهار داشت : در حوزه کشاورزی و دامپروری ،سند واگذاری 72 هکتاری مجتمع کوثر برای دامپروری دو هزار راسی را داشتیم که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در چهاردانگه بزودی اجرا خواهد شد .
واحدی به پروژه ˈساری قطب گردشگری شمال کشور ˈ در افق 1400 اشاره کرد و بیان داشت : ساری جدای ازدیگر شهرهای زیبا و توریستی شمال ،بدلیل مسافت زیاد دریا تا چهاردانگه و برخورداری از مواهب گوناگون طبیعی ، باایجاد زیر ساخت های مختلف ،ظرفیت و توانمندی قطب گردشگری شمال کشور رادارد .
این مسئول دولتی به فعالیت های مهم عمرانی و فضای عمومی شهری اشاره نمود و گفت : در حال حاضر در شهرستان ساری بدور از هرگونه مسائل حاشیه ایی شاهد پروژه های بزرگ عمرانی هستیم که بسیار بارزش و جای تقدیر دارد .
وی به گفته های امام جمعه ساری مبنی بر تعامل و همگرایی بین مسئولین شهری ساری اشاره نمود و ابراز داشت : این اتحاد جای خرسندی دارد و رشد شهری در ابعاد مختلف ،رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت ونوید بخش همراهی مردم با مسئولین می باشد .
واحدی قرارداد واگذاری 70 هکتاری پارک زارع را بدتر از قرارداد ترکمن چای اعلام داشت و گفت : این قرارداد که اقتصاد مردابی ساری بشمار می رفت ،با همراهی ودرایت شهرداری و شورای شهر به مالک شهربازی رامسر واگذار و تله کابین و شهربازی و زیر ساختی متنوع در این منطقه جنگلی ایجاد تا به قطب گردشگری ساری تبدیل گردد.
وی با تاکید براینکه مشورت ،همدلی و همصدایی نتیجه مفید و موثر را به همراه دارد ، به موفقیت پروژه چشمه سورت ، واگذاری و تخصیص اعتباربرای بهسازی آن ،اشاره کرد و خاطر نشان نمود : در این امر مهم مسئولین شهرستانی با یک گام و یک هدف ،با همراهی و تدبیر استاندار ،مدیرکل گردشگری چشمه سورت بهسازی و به یک منطقه بی نظیر گردشگری طبیعی تبدیل می گردد .
فرماندار شهرستان ساری تاکید کرد : درهرمنطقه بر اساس ظرفیت ها و توانمندیها باید طرح و پروژه اقتصادی ، فرهنگی ،گردشگری و..تعریف گردد که بخشداری ها ،شوراها،دهیاری باید همت و تلاش وافری داشته باشند .
در این نشست فرماندار مرکز استان در راستای هدفمند شدن طرح ها ،نگرش ها ،نظرات دررشد و توسعه پایدار ،کارگروه توسعه پایدار در حوزه مختلف را تشکیل داد و به حضور بخش خصوصی تاکید و عضو شدن اساتید ،کارشناسان ،صاحب نظران را خواستار شد و ابراز داشت : ساری به یک انقلاب فرهنگی برای همدلی ، اتحاد و یکرنگی نیاز دارد .
ˈ عبدالله مهاجرˈ عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه نهال تعامل و همفکری در ساری باید تبدیل به درخت توسعه گردد ،بیان داشت : برای رسیدن به رشد و توسعه با علم و آگاهی عمل کنیم تا اشتباهات گذشته تکرار نگردد .
وی در راستای عملیاتی و اجرایی شدن نشست ها و نظرات خواستار تشکیل کمیته های تخصصی شد تا خروجی ها مفید تر وموثر تر واقع گردد .
ˈ حسین بهار فرˈ عضو هیات مدیره نظام مهندسی مازندران نتیجه تعامل بین مسئولین دولتی و بخش خصوصی را اتفاقات نیک اعلام کرد و گفت : مطرح نمودن مسائل مختلف که دارای جایگاه خاصی دارند باید با نگاه کارشناسانه رسیدگی گردند .
وی افزود : یکی از مسائل مهم نداشتن ساختارهای اجتماعی بویژه در ساختمان می باشد .
وی ساماندهی نیرو های کاربردی در بحث ساختمان را اصول اولیه ساختار اجتماعی اعلام کرد و بیان داشت : نیرو های کارگری ،پیمانکاران در گروه های مختلف چون گاز ،اب ،برق ،معماری با ساماندهی و آموزش اصول اولیه ساختمان ،در ساختار اجتماعی شهری تاثیر گذار هستند .
یوسفی عضو شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه باید ساری را ازحالت توقف گاه خارج کنیم خاطر نشان کرد : 270 میلیارد تومان گردش مالی در شهرداری ساری فرصتی است که باید بهینه از آن استفاده نمود .
وی افزود :در حال حاضر ماحصل مسافران و توریست برای شهرداری ساری فقط زباله است ،باید با تغییر رویکرد و ایجاد ساختارهای گردشگری امکان اسکان گردشگر را فراهم نماییم و به شغل و درآمد زایی برای شهرداری و شهروندان برسیم .
این عضو شورا تجن،خزر ،جنگل ،چشمه ها و مکان های تاریخی و مذهبی را فرصت مغتنم شمرد و گفت :با تفکر جمعی و ارئه بهترین طرح ها باید ساری را متحول کنیم.ک/1
608



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن