تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت راه آهن غرب و کمک به تکمیل پروژه های عمرانی مهمترین مطالبات مردم کرمانشاه از دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمانشاه: ساخت راه آهن غرب و کمک به تکمیل پروژه های عمرانی مهمترین مطالبات مردم کرمانشاه از دولت است کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه، بهره برداری و ساخت راه آهن غرب و همچنین کمک به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام را از مهمترین مطالبات مردم این استان از دولت تدبیر و امید اعلام و ابراز امیدواری کرد در سفر معاون اول رییس جمهور به کرمانشاه تصمیمات خوب و مقتضی اتخاذ شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری و به ریاست معاون اول رییس جمهور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، از پتانسیل های بالای کرمانشاه و لزوم توجه و رسیدگی به آن سخن گفت.
وی با اشاره به مزیت ها و پتانسیل های بالای استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: برای توسعه استان برنامه های خوبی در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی تهیه کرده ایم تا با اجرایی کردن آنها در زمان سرکار بودن دولت تدبیر و امید شاهد تحول هر چه بیشتر کرمانشاه باشیم.
رضایی با اشاره به در دست اقدام بودن بازاچه جدید تیله کو، ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت عملیات اجرایی بازارچه سومار نیز اجرایی شود.
وی همچنین با اشاره به شرایط خاص شهرستان قصرشیرین، یادآور شد: امیدوارم هرچه سریعتر شرایط تبدیل شدن این شهرستان به منطقه آزاد تجاری فراهم تا شاهد تحول در این شهرستان مرزی باشیم.
استاندار کرمانشاه، ساخت راه آهن غرب را یکی از مطالبات جدی مردم استان برشمرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال هاست آغاز شده اما متاسفانه به علت کمبود اعتبار متوقف گردیده است که امیدوارم با درایت دولت تدبیر و امید مشکلات موجود مرتفع و شاهد بهره برداری از این طرح عظیم باشیم.
رضایی به برخی پروژه های عمرانی نیمه تمام در استان نیز اشاره کرد و افزود: یکی از این طرح ها که البته هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده پالایشگاه 150 هزار بشکه ای آناهیتا است که امیدوارم با مساعدت وزارت نفت در تامین اعتبار مورد نیاز عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی همچنین با بیان اینکه کارخانه خودروسازی شهرستان صحنه یکی از پروژه های مهم استان است، بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه را از دیگر پروژه ها عمرانی یاد کرد و گفت: امیدوارم امسال مبلغ 40 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یابد تا عملیات اجرایی آن آغاز و با تخصیص 50 میلیارد ریال دیگر در سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.
رضایی، تکمیل کتابخانه مرکزی استان کرمانشاه را از دیگر مطالبات استان عنوان و خاطر نشان کرد: کرمانشاه تعهد 40 درصدی خود را برای ساخت پروژه انجام داده و هم اکنون منتظر اجرای تعهد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که امیدوارم در سال جاری این تعهد انجام شود.
وی همچنین از ارابه بسته پیشنهاد فرهنگی استان خبر داد و یادآور شد: این بسته که شامل برنامه های متنوعی در این حوزه می شود برای اجرا به 110 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
رضایی، تامین اعتبار مورد نیاز برای سااخت دهکده المپیک، خروج پادگان ها از شهر کرمانشاه، توسعه فرودگاه بین المللی کرمانشاه، تکمیل کمربند غربی، افزایش اعتبار و تسریع در اجرای قطار سبک شهری و پیگیری مصوبات سفر رهبری را از دیگر مطالبات مردم استان عنوان کرد.
وی با اشاره به پتانسیل های کرمانشاه در بخش کشاورزی، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم تا تولیدات این بخش در استان از چهار میلیون تن به هشت میلیون تن در سال 96 افزایش یابد.
7458/712



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن